maandag 17 april 2023

Merk in de spotlight: Sla Paris

Sla Paris
Vorig jaar heb ik via Instagram het mooie Franse merk Sla Paris ontdekt. Het is een echt een super mooi merk met erg fijne producten. Het leek me daarom leuk om mijn favoriete Sla Paris producten met je te delen. Welke producten mijn favoriet zijn? Dan moet je vooral snel verder lezen!


Sla Paris

Sla Paris
Sla Paris heeft alles in huis om een prachtige look te creëren: van primers en foundations tot diverse gezicht poeders, oogschaduw, lipstick, nagellak en kwasten.  Ik heb zelf de volgende producten: oogschaduw paletten, lipstick, kwasten, primers, blush, gezicht palette en nagellak. Ik heb ook een mascara gehad, maar deze is inmiddels op.

Mijn top 5 (wat niet gemakkelijk was om te maken, omdat alle producten zo fijn) bestaan uit geheel verschuilende producten die je kunt gebruiken om een prachtige look te maken.


Gezicht palette

Sla Paris gezicht palette
Met stip op nummer 1 staat het Glow Up Palet. De verpakking is met zijn glimmend roze goud al een feest voor het oog. Het palette bevat 4 gezicht poeders: twee blushes en twee highlithers. Je kunt ze afzonderlijk van elkaar gebruiken, maar je kunt ze ook naar hartenlust onderling combineren met elkaar. Hierdoor is het een veelzijdig palette. De blushes zijn roze en oranje en de highlighters zijn goud/champagne kleurig en ijzig wit. De pigmentatie van dit palette is out of this world. Je hebt maar een klein beetje nodig voor een mooie look. Daarbij blenden ze perfect met de huid.


Blush

Sla Paris blush
We blijven bij gezicht poeders. Een andere favoriet van mij is de Wahoo Switch blush. De blush heeft niet alleen een super schattige strikjes print, maar hij past zich ook aan aan de Ph-waarde van jouw huid. Hierdoor ziet de blush er bij iedereen anders uit.




Primer

Sla Paris primer
Het is geen geheim dat ik dol ben op primers. De Overactive Concealer Primer is speciaal ontwikkelt voor de dunne en gevoelige huid onder de ogen. Het zorgt er voor dat jouw huid gehydrateerd is en zorgt er voor dat de concealer netjes blijft zitten en niet in de fijne lijntjes rondom de ogen kruipt.


Oogschaduw

Sla Paris oogschaduw
Natuurlijk mogen de oogschaduw paletten niet ontbreken in deze lijst. De Triochrome oogschaduw paletten zijn een van de best gepigmenteerde oogschaduw paletten die ik in mijn collectie heb. Daarbij blenden ze ook erg mooi in elkaar over.




Lipstick

Sla Paris lipstick
Een look is niet compleet zonder lipstick. De Lip Crush lipstick is gemakkelijk aan te brengen, is goed gepigmenteerd en blijft de hele dag netjes zitten.


Wat zijn jouw favoriete Sla Paris producten?


14 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Ik ken het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de blush een mooi warme tint hebben, ik begrijp wel waarom deze favoriet is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch fijn als een lipstick de hele dag blijft zitten. Ik zal deze wel onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het merk niet, maar zou het gezicht palette wel willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het gezicht palette voor de feestdagen er ook aantrekkelijk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken het merk niet maar klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig dat ze ook rekening houden met mensen met een droge en gevoelige huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kende het merk nog niet. De primer ziet er me interessant uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het gezichtspalette ook erg fijn! de foundation en concealer werken ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog niet errder vabn dit merk gehoord. Iets om te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb het merk al regelmatig voorbij zien komen, maar nog nooit iets van dit merk geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog nooit gehoord van het merk maar het belangrijkste is dat je jezelf er goed bijvoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het vooral een natuurlijke uitstraling hebben qua kleuren, dus wat dat betreft zou het wel bij mij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog nooit van dit merk gehoord maar de producten zien er alvast mooi uit. Waar kan je dit merk kopen?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Tanning Drops

In de goodiebag die ik bij het OGB x Lexa event heb gekregen, zaten ook de Tanning Drops. Ik had veel goede verhalen over dit product gehoo...