vrijdag 16 december 2022

Review: SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick

Review SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick
Iedereen die mij al langer volgt weet dat ik dol ben op lipsticks. Ik was daarom ook erg blij toen ik van SLA Paris hun Lip Crush Liquid Matte Lipstick kreeg. Benieuwd hoe deze lipstick mij bevallen is? Lees dan vooral verder!



SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick

Review SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick
Er bestaan veel soorten liquid lipsticks. Maar wat maakt de liquid lipstick van SLA Paris zo goed. Dit zeggen ze zelf over hun 
Lip Crush Liquid Matte Lipstick: De formule van de liquid lipstick die ultraverzadigd is met pure matte pigmenten, fixeert de kleur op de lippen en garandeert een uitzonderlijke dekking. Zonder overdrachtsrisico zal de LIP CRUSH niet vlekken of vervagen. De ultra-langdurige waterdichte formule is een echte uitnodiging om te kussen! Urenlang onberispelijk mondgevoel. Extreem zacht en comfortabel, als een tweede huid voor je lippen. De gladde en lichte formule biedt een eenvoudige toepassing en een perfect homogeen resultaat voor gestructureerde en gedefinieerde lippen. Het geeft de hele dag een stralende kleur. De zachte schuimapplicator volgt de contouren van de lippen om ze nauwkeurig te omlijnen. De LIP CRUSH, je nieuwe wapen voor enorme verleiding!


Het aanbrengen van een vloeibare lipstick doe je net iets anders dan een gewone traditionele lipstickHydrateer de lippen met de Plump Lip Balm voor de applicatie van de liquid lipstick. Als je klaar bent en de balsem is geabsorbeerd kies je jouw favoriete Lip Crush-kleur, trekt de omtrek van de lippen beginnend bij het hart, het materiaal naar buiten toe werken. Herhaal dit gebaar ook op de onderlip vanuit het midden en strek het materiaal uit tot in de mondhoek. Voor een extreme hold zonder transfer, wacht een paar seconden totdat de lippenstift droog en mat wordt.


Verkrijgbaar in 18 fluweelachtige matte tinten voor een trendy glamour- en chique stijl. Ik heb de kleur Ben ontvangen. Dit is een mooie roze/oranje achtige tint. Fun fact: elke lipstick heeft een mannen naam.


Review SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick
De lipstick komt in een tube die deels zwart en deels transparant is. Ik vind het altijd handig als een make up product in een (deels) doorzichtige verpakking zit. Zo zie je gelijk welke kleur je hebt. Ideaal als je meerdere tinten in jouw verzameling hebt.
De lipstick heeft een standaard spons applicator. Maar de vorm is anders: de applicator is langwerpig en plat. Hierdoor kan je gemakkelijk en precies de lipstick aanbrengen.

 

Swatch SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick
De pigmentatie van de SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick is erg goed. En dan de houdbaarheid. Wow, die is goed. Een kopje thee met wat lekkers en een uitgebreide lunch overleeft de lipstick met gemak. In de loop van de dag vervaagt de lipstick gelijk. Ondanks dat deze lipstick vloeibaar en mat is, voelt de lipstick niet droog aan op de lippen. Iets wat je wel vaker hebt met een vloeibare lipstick.


Draag jij wel eens een vloeibare lipstick?


Verkrijgbaarheid

De SLA Paris Lip Crush Liquid Matte Lipstick kost €24 en is online te koop bij SLA Paris zelf.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

13 opmerkingen:

  1. Ik ben even nieuwsgierig: hoeveel lipsticks heb je? In mijn idee misschien wel 60? Of is dat veel te veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kleur! En wat fijn dat het zo goed blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lipstick welke niet vervaagd dat is ideaal! Een goede lipstick tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ben het met je eens. Ik vind het ook fijn wanneer een make up product in een deels doorzichtige verpakking zit. Bovendien vind ik de combi met zwart in dit geval al helemaal mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een mooie kleur 😍 ik ben alleen zelf niet zo’n fan van lipgloss maar dat is meer omdat het vaak heel plakkerig aan voelt en er snel weer van af is, of het ligt gewoon aan mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben altijd op zoek naar lipsticks die lang houden en heb de indruk dat ik deze eens moet proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh dit kleurtje vind ik geweldig. Ideaal voor de feestdagen. Blijft die lang?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt fantastisch! Mooie kleur heb je gekregen. Ik vind dat de lipstick het echt heel lang volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Over het algemeen draag ik heel weinig lippenstift. Maar soms kom ik wel eens een goede tegen die ik wel gebruik, hetzelfde met liquid lippenstift. Ik zou het eigenlijk meer moeten dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleur is echt prachtig! Ik heb wel eens vloeibare lippenstift gedragen, maar wat je zelf ook al aangeeft, drogen ze mijn lippen uit. Wel fijn dat deze dat dus niet doet. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik de lippenbalsem niet vooraf opgedaan had.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, zeker draag ik dat! Deze ken ik niet, maar lijkt me super fijn! Ik ben enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moet je dus deze lipstick altijd kopen in combinatie met een lip balm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd verstandig om er een lip primer onder te doen,dan zijn je lippen glad en blijft de lipstick netter en langer zitten

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...