dinsdag 22 november 2022

Review: Sla Paris Wahoo Switch Blush

Review Sla Paris Wahoo Switch Blush
Blush, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik was daarom ook super blij toen ik van Sla Paris de Wahoo Switch Blush ontving. Bovendien is het een hele bijzondere blush, een soort blush die ik nog niet in mijn collectie heb. Benieuwd wat er zo bijzonder is aan deze blush? Lees dan vooral verder!




Sla Paris Wahoo Switch Blush

Wat maakt deze blush nu zo anders dan alle andere blushes? Dit zegt Sla Paris over de Wahoo Switch Blush: De nieuwe SLA Paris blush heeft een ultragepigmenteerde magische formule die direct een gezond glow-effect geeft! Samengesteld uit een pigment dat reageert op de pH van de huid, past deze nieuwe blush zich aan je huidskleur aan. De poedertextuur is gemakkelijk aan te brengen en past perfect op de huid, voor een natuurlijke finish zonder enig materiaaleffect. Voor een "no make-up" -effect.


Het is dus een blush die zich aanpast aan jouw huid. Ik kende dit concept wel al van lipstick, maar nog niet als een blush. Extra leuk dus!


Sla Paris Wahoo Switch Blush
Je kunt de blush natuurlijk de traditionele manier aanbrengen: op jouw jukbeenderen. Maar het is ook leuk om de blush aan te brengen met de sunstripping techniek: je brengt dan de blush aan op jouw jukbeenderen en op jouw neusbrug. Je krijgt dan een subtiele zonnebrand effect, alsof je lekker in de zon gezeten hebt.



De Wahoo Switch Blush zit in een rond zwart plaskiek doosje waarop in witte letters SLA Serge Louis Alvarez Paris staat. Als je het doosje open maakt, dan zie je niet alleen een spiegel, maar ook de prachtige roze blush. Wat de blush extra mooi maakt, is de imprint. Het lijken net kleine bloemetjes. Echt super schattig!


Sla Paris Wahoo Switch Blush Review
De kwaliteit van de blush is erg goed: de pigmentatie is erg goed. Je hebt maar een klein beetje nodig om een mooi effect te creëren. Ook als je van meer opvallendere blush houdt, is deze blush een aanrader. Aangezien je de blush goed kun opbouwen. Hoe intens de kleur van de blush wordt, verschilt per huid. Omdat dit door de Ph waarde van jouw huid wordt bepaald. Bij mij word de blush een subtiele roze tint, maar het kan zijn dat de blush bij jouw wat feller is. Ik vind dit een erg fijne blush die ik er vaak bij pak.


Heb jij wel eens gehoord van een make up product die zich aanpast aan de Ph waarde van de huid?




Verkrijgbaarheid

De Sla Paris Wahoo Switch Blush is online te koop op de website van Sla Paris voor €27,50

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

7 opmerkingen:

  1. SLA vind ik een bijzondere naam voor een merk. Ik merk dat ik nu steeds een krop sla voor me zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een natuurlijk effect dat vind ik vaak het mooiste, een goede tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel een aparte naam voor een product. Los daar van klinkt het interessant en veel belovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur blush! En wat bijzonder dat het zich aanpast naar je huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag een nieuwe blush in huis halen en dit kleurtje vind ik echt wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi inderdaad die imprint. Ik had overigens niet eerder gehoord van een product die zich aanpast aan de Ph waarde van de huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik zelf dit soort producten nooit, maar deze zou ik al zeker niet gebruiken vanwege de aparte naam.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...