maandag 30 januari 2023

Review: SLA Paris Triochrome Palette The Golden Hour

Review SLA Paris oogschaduw
Oogschaduw palettes, ik ben er dol op. Helemaal als het palette bruin en nude tinten heeft. Dat zijn echt mijn kleuren. Ik was daarom ook onwijs happy toen ik van SLA Paris hun nieuwste oogschaduw palette The Golden Hour ontving. Benieuwd hoe dit palette er van binnen uitziet? Dat laat ik je in deze review zien!


SLA Paris Triochrome Palette  The Golden Hour 

The Golden Hour oogschaduw palette is speciaal ontworpen voor make up liefhebbers die groene of grijze ogen hebben. Waarom? Dat heeft allemaal te maken met kleurtheorie. Het oogschaduw palette bestaat uit warme tinten. Hierdoor worden koude oogkleuren zoals groen en grijs meer geaccentueerd. Helemaal doordat The Golden Hour een metalen finish heeft. 


Review SLA Paris oogschaduw
SLA Paris zegt het volgende over hun nieuwste oogschaduw palette: 
Met dit palette ben je in 1x klaar om jouw ogen te accentueren en je hebt een intense en extra langdurig resultaat. Door de 3 kleuren heb je alles bij de hand om jouw ogen te laten stralen en kun je gebruiken als schaduw of om te modelleren. De metalen textuur erin zorgt voor verlichting en highlight jouw ogen! Ideaal om in jouw make-up tasje te hebben! De oogschaduw kan gebruikt worden als schaduw of om te modelleren. Het Triochrome is een gemicroniseerde textuur, ultrafijn en langdurig resultaat.


Review SLA Paris oogschaduw
Het palette is langwerpig en zwart van kleur. Met witte letters staat er SLA Serge Louis Alvarez Paris. Een mooie strakke vormgeving. Wanneer je het palette open maakt, vallen de drie grote oogschaduw pans gelijk op. Daarnaast heeft het palette een grote spiegel en een sponskwastje. Door deze twee toevoegingen, is het palette de perfecte reisgenoot. Bovendien is het qua formaat ook lekker compact. 


Review SLA Paris oogschaduw
Het oogschaduw palette bestaat uit drie bruin/gouden tinten: licht bruine (beetje champange achtige kleur), goud en donker bruin. Alle drie de kleuren zijn shimmers, dus ze shinen erg mooi. De oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd. Dit geldt zeker ook voor de lichtste kleur. Dit is iets wat je maar bij weinig merken ziet. Er is wel wat fall out, maar dat heeft elke oogschaduw palette wel in meer of mindere mate. De kleuren zijn gemakkelijk aan te brengen en blenden erg mooi in elkaar over. Voor mij is dit het perfecte palette voor als ik een snelle, niet al te uitgebreide look wil maken. Wil je iets meer variatie mogelijkheden, dan kan je dit oogschaduw palette perfect combineren met het SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

Wat voor kleur oogschaduw draag jij graag?

Verkrijgbaarheid

Het SLA Paris Triochrome Palette in de kleur The Golden Hour kost 
€24,50 en is online te koop bij SLA Paris.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*


9 opmerkingen:

  1. Ik draag heel weinig oogschaduw, maar als ik het draag, dan ga ik inderdaad altijd voor de donkerbruine kleur, dat vind ik dan niet zo opvallend waardoor ik mij er minder van bewust ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kleuren heeft dit pallet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel Tessa! Ik fotografeer veel modellen dus vind het altijd leuk om nieuwe artikelen te ontdekken die de MUA's kunnen gebruiken tijdens een fotoshoot. Vooral het donkerbruin is erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op een lichtbruine oogschaduw waar een glimmende in zit. Daar komen mijn donkerblauwe ogen goed tot recht bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik draag zelden oogschaduw, al zou ik voor dit geld persoonlijk voor een palette zijn gegaan met meer kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die gouden kleur zou ik graag eens als oogschaduw in actie willen zien! Dat lijkt me een heel bijzonder effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de bruine kleur wel heel mooi uit deze palette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurencombinaties! Dit zou ik heel mooi vinden voor de feestdagen of een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...