woensdag 19 april 2023

Geshopt bij N Home & N Beauty Store

N Home & N Beauty Den Bosch
Een Nederlands merk waar ik dol op ben is N Beauty. Het merk is in het voorjaar van 2021 gelanceerd door Nikkie Plessen en is te koop bij alle N Brand winkels en bij de Douglas. Sinds oktober 2022 is er in Den Bosch ook een N Home & N Beauty winkel waar ze alle beauty en home producten verkopen.  Ik ben er afgelopen zaterdag eindelijk langs geweest. Benieuwd naar mijn ervaring met deze winkel? Lees dan vooral verder!


De N Home & N Beauty Store is gevestigd in een prachtig hoekpand op de Kerkstraat 14 schuin tegenover de de N Brands winkel. De winkel is echt prachtig, ruim en licht. 


N Home

N Home & N Beauty winkel Den Bosch
Aan de linkerkant van de winkel zijn alle N Home producten te vinden: van de geurkaarsen tot geurstokjes en roomsprays tot hand wash en body lotion. Alle drie de geurlijnen zijn hier te koop: Jardin De Paris (de huisgeur van alle N Brands winkels en mijn favoriete geur van de drie),  London Muse en Golden Alps. Ik heb de clothing spray en body wash uit de Jardin De Paris lijn, de hand wash uit de London Muse lijn en de roomspray uit de Golden Alps lijn. Binnenkort komen er nog reviews van deze producten online.


N Beauty

N Home & N Beauty winkel Den Bosch
De gehele rechterkant van de winkel bestaat uit de N Beauty producten. Alle make up producten liggen er: van de legendarisch primer tot 40 tinten foundation tot het mooie oogschaduw palette en alle lipproducten. Echt alles om een volledige look te maken. Wat ook fijn is, is dat je  alle producten uitgebreid testen. Wanneer je in het weekend langs komt, dan kan je ook een 10 minuten make up touch up krijgen in de prachtige make up room.


N Home & N Beauty winkel Den Bosch
Toen ik de de winkel bezocht, werd ik vriendelijk welkom geheten door Britt. Het was rustig in de winkel (ik was er even over tienen, dus vlak na openingstijd). We hebben uitgebreid staan praten over N Beauty en N Home onder het genot van een kopje thee met wat lekkers. Britt vertelde voor enthousiasme en passie over de home en beauty producten van Nikkie Plessen. Ik had wat vragen over een aantal producten en Britt nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en de producten te laten testen.


N Home & N Beauty winkel Den Bosch
Natuurlijk verliet ik de winkel niet zonder lege handen. Ik kocht de contour stick. Daarbij kreeg ik samples van de Perfect Wonderprimer en de Natural Luminous Foundation. Deze hele maand hebben ze ook een leuke actie: bij aankoop van een beauty product ontvang je een gratis potlood. Je hebt de keuze uit lippotloden, eyeliners, oogschaduw potloden en wenkbrauw potloden. Ik koos voor de laatste. Natuurlijk komen er ook reviews online van deze producten.


Ik heb mijn bezoek naar de N Home & N Beauty Store als zeer prettig ervaren. De winkel is prachtig, alle producten zijn op voorraad en ik werd echt super fijn en deskundig geholpen. Dus als je een keer in Den Bosch bent, dan moet je zeker hier langs!


Ben jij al eens in deze winkel geweest?


N Home & N Beauty winkel Den Bosch

Je vind N Home & Beauty op de Kerkstraat 14 in Den Bosch. Ze hebben de volgende openingstijden:
Maandag 12:00–18:00
Dinsdag 10:00–18:00
Woensdag 10:00–18:00
Donderdag 10:00–21:00
Vrijdag 10:00–18:00
Zaterdag 10:00–18:00
Zondag 12:00–17:30

10 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige winkel! Jammer dat ik nooit in Den Bosch kom anders was ik zeker even langsgegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van dit merk gehoord heb, oeps..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winkel! Als ik dat zo zie lijkt me dat toch wel leuker dan online make-up kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit zo op de foto en leuk dat ze een eigen lijn en winkel is gestart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de winkel maar ik vind Nikki een top zakenvrouw, heel veel respect voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, Nikki Plessen is wel heel erg aan het uitbreiden met alles. De kwaliteit van de producten is ook echt goed? Leuk dat ze dit goed en op deze manier - in een fysieke winkel - creëer je ook echt een mooie beleving voor de consument / klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, Nikki Plessen is wel heel erg aan het uitbreiden met alles. De kwaliteit van de producten is ook echt goed? Leuk dat ze dit goed en op deze manier - in een fysieke winkel - creëer je ook echt een mooie beleving voor de consument / klant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat Nikkie Plessen dat ook nog gelanceerd had. Echt een zakenvrouw hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van kleding tot make- up en accessoires, Nikki heeft alles, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ik was laatst in Den Bosch, als ik dit had geweten was ik er langs gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...