dinsdag 8 november 2022

Review: SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

Review SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

Ik ben dol op oogschaduw palettes. En helemaal als ze bestaan bruin/nude tinten. Dit soort tinten vind ik altijd ideaal voor een dagelijkse look of bij een look waarbij alle focus op de lippen liggen. Ik was daarom ook erg blij toen ik van SLA Paris het Triochrome Nude oogschaduw palette ontving. Benieuwd hoe ik dit oogschaduw palette ervaar? Dat lees je in deze review.


SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

Review SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

SLA Paris lanceert een nieuw concept van een 3- oogschaduw palette. 1 pallet, 1 kleurcombinatie, 3 oogschaduw kleuren om een complete ooglook te krijgen. De triochrome paletten bieden essentiële oogschaduw. Handig om overal mee naartoe te nemen en zal gemakkelijk je geheime bezit zijn in het afstemmen van je make-up op je oogkleur en outfit.

Dit klinkt goed, niet waar. Dit palette met nude- en bronze tinten passen mooi bij beauty liefhebbers met bruine ogen of blauwe ogen zoals ik zelf heb. 

Het palette bestaat uit één matte oogschaduw tint en twee shimmers. Daarbij heeft het palette een grote spiegel en een sponskwastje. Door deze twee toevoegingen, is het palette de perfecte reisgenoot. Bovendien is het qua formaat ook lekker compact.


Review SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

Weet je niet goed hoe je verschillende looks kunt maken met drie kleuren? Als je het kartonnen doosje waar het zwarte langwerpige plastiek oogschaduw palette in zit, uitklapt, vind je twee beschrijvingen voor looks: de klassieke (light) smocky eye en de Strobing eye. Handig toch?! Voor veel beauty liefhebbers zijn dit niet de meest spannende kleuren. Is dat erg? Nee, je hoeft niet elke dag een opvallende, kleurrijke Instagram look te maken. Persoonlijk hou ik heel erg van mooie, subtiele oogschaduw tinten. En daar is dit palette perfect voor. Ook is dit palette qua kleuren erg geschikt voor beauty liefhebbers die net beginnen met make up en nog aan het experimenteren zijn.


Review SLA Paris Triochrome Nude oogschaduw palette

De oogschaduws zijn erg goed gepigmenteerd. Dit geldt ook voor de lichtste kleur. Iets wat je maar bij weinig merken ziet. Er is wat fall out, maar dat is bij elke oogschaduw palette. De kleuren zijn gemakkelijk aan te brengen en blenden erg mooi in elkaar over. Voor mij is dit het perfecte palette voor als ik een snelle, niet al te uitgebreide look wil maken.


Verkrijgbaarheid

Het SLA Paris Palette Triochrome Nude is online te koop bij SLA Paris voor €23,90


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

5 opmerkingen:

  1. Handig dat er ook staat beschreven hoe je het beste de make- up kan opmaken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi pallette! Ik ben verliefd op de kleuren!! Super fijn ook dat er zo'n handige gebruikershandleiding bij zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat ze allemaal goed gepigmenteerd zijn, zelfs de lichte. En wat een tof schaaltje, dat blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig dat je er ook tips bij krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OH de kleuren van het palette passen mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...