dinsdag 31 december 2019

Terugblik 2019

Het is een cliché, maar o zo waar: het jaar is voorbij gevolgen! Het leek mij daarom leuk om terug te blikken op 2019.


Workshops
In het begin van het jaar volgde ik een privé masterclass bij de NYX winkel in Rotterdam. Dit was voor mij een leuke en vooral leerzame masterclass. Wanneer je nog niet zo handig bent met make up of wat tips en tricks wilt speciaal gericht op jou, dan raad zeker aan om een keer een privé masterclass te volgen bij NYX. Het is bovendien een leuke manier om kennis te maken met het merk en de prachtige producten!

In de zomer volgende ik nog een workshop. Deze keer van Benefit en lag de focus op hun nieuwste foundation: Hello Happy Flawless Brightening Foundation. Dit was een super toffe ochtend waarbij ik het merk Benefit goed heb leren kennen. En groot fan ben geworden!

Make Up en reizen
Dit jaar ben ik twee keer naar Engeland (London en Liverpool) gereisd en heb daar vele mooie winkels en merken ontdekt, zoals Too Faced en Soap & Glory. Komend jaar staat er een 7 daagse trip naar London op de planning en minstens één tripje naar Duitsland. Natuurlijk ga ik daar dan ook artikelen over schrijven.

Pers
Vanaf het begin van mijn blog ontving ik al persberichten van essence en Catrice. Deze zomer heb ik ook mijn eerste pr pakket van Catrice mogen ontvangen en enkele maanden later ontving ik ook een pr pakket van essence. Echt super leuk en met veel plezier heb ik alle mooie producten getest en reviews over geschreven. Ook ontvang ik persberichten van andere mooie merken zoals Tweezerman en UNG. Al deze persberichten zijn terug te vinden onder het kopje Preview. Ook ben ik een nieuwe samenwerking aangegaan. Met welk merk? Dat zien jullie volgend jaar! Ook heb ik veel leuke beauty bloggers leren kennen.


Mijn favorieten van 2019
Dit jaar heb ik heel veel nieuwe merken en producten mogen testen. Over veel producten was ik enthousiast, over een enkel product wat minder. Het is lastig om te zeggen wat nu precies mijn favorieten producten van 2019 waren.

  • Mascara: dat is simpel. Eyeconista mascara van Catrice
  • Lipstick: deze vind ik lastig, zowel de Lip Lingerie van NYX als de Soft Matte Lipcream van NYX erg fijn
  • Oogschaduw: deze is ook lastig. Van zowel Catrice als essence als Urban Decay als NYX als Too Faced heb ik geweldige oogschaduw paletten gekocht/gekregen dit jaar. Als ik kijk naar welk van die paletten ik het meeste gebruik, dan steekt er één met kop en schouders boven uit: Away We Glow Love Beam van NYX
  • Foudation: bij NYX vond ik mijn favoriete foundation, maar helaas is deze uit de collectie. Gelukkig heb ik een aantal back ups. De Hello Happy foundation van Benefit waar ik het in het begin van dit artikel over heb, is ook zeker een favoriet.
  • Blush: een product dat ik dit jaar steeds meer ben gaan gebruiken. De Blush Glowing & Multicolour van Catrice is toch wel een van mijn meest gebruikte blushes.
  • Highlighter: dit is een product dat ik niet veel gebruik, maar als ik het gebruik, dan pak ik meestal het Cartrice Luminice Glow Palette
  • Huidverzorging: ik ben me ook steeds meer gaan interesseren in huidverzorging en dan vooral maskers. De maskers van de Kruidvat zijn mijn favoriet.
Een paar leuke weetjes
  • Dit jaar bestond mijn blog 1 jaar. In dit artikel vertel ik over hoe ik mijn eerste jaar als beauty blogger heb ervaren. 
  • Het meest gelezen artikel van dit jaar is deze
  • Elke maandag, woensdag en vrijdag klokslag 8 uur komt er een nieuw artikel online. Soms komt er een extra artikel online.
  • Wist je dat je je ook kan abonneren op mijn blog? Dan krijg je elke keer een e-mail als er een nieuw artikel online is (check je spambox om je aanmelding te bevestigen) Of je klikt op de volgen knop. Beiden zijn te vinden aan de rechterkant van mijn blog.
  • Wist je dat ik ook op Instagram zit onder de naam Tessa.Art en op Pinterest ben ik ook te vinden onder de naam TessaMakeUp
Ik ben benieuwd wat 2020 beauty wise gaat brengen! Wat was voor jullie een in 2019 een beauty hoogte punt?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...