woensdag 24 juli 2019

Review: Cartrice Luminice Glow Palette

Cartrice Luminice Glow highlighter PaletteZoals jullie weten ligt de nieuwe collectie update van Catrice bijna in de winkel. De afgelopen tijd staat mijn blog in het teken van deze herfst/winter 2019 update. Vandaag wil ik jullie een andere aantrekkelijk product laten zien dat echt een blikvanger is voor de make up tafel!


Luminice Glow Palettes
Deze paletten zorgen niet alleen voor een geweldige glow, ook de verpakking ziet eruit als een designerstuk. Twee highlighters en een blush of bronzer en een geïntegreerd spiegeltje creëren samen het perfecte palet; het ideale beautyproduct voor vrouwen ‘on the go’. Catrice komt met twee Luminice palettes: Rose Vibes Only,  een palette met meer roze georiënteerde highlighters, en Feel Gold met goudkleurige highlighters. De laatst genoemde heb ik gekregen om te reviewen.

Cartrice Luminice Glow highlighter Palette
Het Luminice Glow Palette is een kartonnen verpakking met een zwart/gouden marmeren print. Een pareltje om te zien als je het mij vraagt. Echt een eyecatcher voor op de make up tafel. Maar zijn de highlighters ook echte eyecathers? Het palette bevat, naast een smalle spiegel, drie highlighters: een soft highlighter, een gewone highlighter en een brozing highlighter. De soft highlighter is een lichte highlighter met een zeer subtiele glans. De gewone highlighter is champagne kleurig en is wat opvallender qua glans. De laatste highlighter, de bronzing highlighter is een bruine highlighter met een glans.De eerste twee highlighters passen mooi bij een lichte huid.De bronzing highlighter kan wat voor bleke huidjes te donker, opvallend zijn. Een optie om deze iets lichter te maken, is door deze te combineren met één van de andere highlighters. Of met allebei.  Op de swatches is duidelijk te zien dat de soft highlighter inderdaad erg soft is. Zoals jullie kunnen zien heb ik vier swatches gemaakt. De laatste (de onderste) is een combinatie van alle drie de highlighters. Ik moet zeggen, dat ziet er ook shinny uit. De highlighters zijn poederig en hebben een beetje fall out. Ze zijn ook goed op te bouwen qua intensiteit.

Cartrice Luminice Glow highlighter Palette
Mijn mening
Zelf draag ik nooit highlighter. Of beter gezegd: ik droeg het nooit. De meeste highlighters die ik voorbij zag komen op sociale media waren erg glanzend, glinsterend en opvallend. Dat is iets wat ik niet bij mij vind passen. Ik hou meer van subtiele make up (behalve als het gaat om lipstick). De twee linker highlighters vind ik erg mooi en passen goed bij mij. De bronzing highlighter is voor mij te donker, maar die kan ik ook als oogschaduw gebruiken.





Benieuwd wat er nog meer vanaf augustus bij Kruidvat in de winkel ligt?  Lees dan een van deze artikelen en je weet het: Visual Wow & EffectsClean IDUltra PreformanceColour & Care

* Disclaimer: dit artikel bevat producten dat ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...