woensdag 23 oktober 2019

Review: Lip Lingerie van NYX

Review NYX Lip Lingerie ExotismeTijdens Lipstick Day ontving iedereen die naar de NYX winkel kwam een gratis Lip Lingerie liquid lipstick. Je kon kiezen uit drie kleuren. Ik koos voor Exotisme. Al veel lip producten van NYX heb ik in mijn collectie, maar nog niets uit deze lijn.  Benieuwd hoe ik deze lipstick vind? Lees dan snel verder!



Lip Lingerie 
Op het eerste gezicht lijkt het lipgloss, maar niets is minder dan waar. Het is een vloeibare lipstick. In het verleden had ik al eens een liquid lipstick uit getest van Nip+Fab, maar dat was geen succes. Hopelijk is deze liquid lipstick  een stuk beter!

De lipstick wordt omschreven als een gewichtloze liquid  lipstick met een matte finish. Over het algemeen zijn de liquid lipsticks beter gepigmenteerd dan een traditionele lipstick. Hierdoor zou je minder lipstick nodig hebben. De lipstick zit in een transparante huls met de naam van de lijn, de kleur en de ingrediënten. Ik vind het altijd fijn als een vloeibaar lip product een doorzichtige huls heeft, zodat je gelijk ziet welke kleur je te pakken hebt. NYX heeft 24 liquid lipsticks uitgebracht in de Lip Lingerie collectie. Vooral nude tint met onweerstaanbare namen, zoals Bed Time Flirt of  Exotisme. Die laatste heb ik.

Lip Lingerie Exotisme
Review NYX Lip Lingerie ExotismeDe kleur Exotisme valt het beste te omschrijven als een warm mahonie rode tint. Ik vind dit een mooie tint, niet te donker en zeker niet te licht. Dit is echt een tint die ik veel zou dragen in de herfst. Daar doet deze kleur mij ook aan denken, bladeren die langzaam bruin worden en van de boom vallen.

Het 'kwastje' is wat langer en brengt de lipstick fijn en precies aan. De lipstick droogt vrij snel op en voelt aangenaam aan op de lippen. Eenmaal opgedroogd, dan voel je de lipstick niet meer zitten. Ik was bang dat de lipstick een beetje kleverig zou zijn. Maar dat was niet het geval. De kleur droogt mat op. Iets wat ik altijd mooi vind staan. Gedurende de dag vervaagt de lipstick een beetje. Na een kop thee, stuk taart en een lunch heb ik mijn lippen een beetje moeten bijwerken. Niet dat de lipstick weg was, maar de kleur was iets minder fel en aanwezig als aan het begin van de dag.
Review NYX Lip Lingerie Exotisme
Mijn mening
Ik had geen goede verwachtingen van deze liquid lipstick. Dit kwam door mijn eerdere ervaringen met dit type lipstick. Nu ik de liquid lipsitck  van Lip Lingerie van NYX ontdekt heb, ben ik om. Wat een fijne lipstick is. De kleur is een subtiele kleur die vrijwel bij elke look past. Ik vind de Lip Lingerie lijn een echte aanrader!





11 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! De kleur, maar voelt volgens mij ook heel comfortabel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Helemaal mee eens. Echt perfect voor deze tijd van het jaar

      Verwijderen
  3. Ik moest bij een vloeibare lipstick ook meteen denken aan kleverig. Ik heb er een paar jaar terug een gehad. Maar gelukkig is dat bij deze niet zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad wel een kleur die overal bij past. Ik heb nu vloeibare lipstick waar ik tevreden mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie kleur! Ook helemaal mijn kleur trouwens

      Verwijderen
  5. Past zeker bij elke look! Staat je ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik eigenlijk heel weinig lippenstift, eerder wat lipgloss omdat ik dat bij mezelf een stuk mooier vind staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op vele liquid lipsticks. Vaker liever dan een gewone lipstick. Deze ken ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben geen fan van de kleur maar de lipstick zelf wil ik wel heel graag uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...