vrijdag 19 juli 2019

Review: Catrice Blush Glowing & Multicolour

 Catrice Blush Glowing & MulticolourBij het zien van het persbericht van de halfjaarlijkse Catrice update werd ik heel enthousiast van de nieuwste blush: de Blush Glowing & Multicolour. Tot mijn blijdschap zat deze blush in het perspakket dat ik recentelijk ontvangen heb. Ik kon dus ook niet wachten om de blush te gaan testen!


Blush Glowing & Multicolour
Er zijn twee kleuren blush: Dolce Vita, een oranje/perzik blush, en  It's Wine O'Clock, een oud roze blush. Die laatste sprak mij het meeste aan en laat ik die nu net gekregen hebben! Deze meerkleurige blush voorziet je van een prachtige, subtiele glow voor een stralend frisse huid. Drie verschillende tinten in een spannend patroon met twee verschillende kleurcombinaties; het perfecte beautyproduct voor een mooie glans op de wangen.

 Catrice Blush Glowing & MulticolourMaar zal ik eens beginnen? De blush zit in een vierkant doosje met een deels transparante deksel. Dat vind ik altijd fijn, als de deksel van een product deels transparant is. Zo zie je in één oogopslag welke kleuren je hebt. Het doosje bevat 5,5 gram blush. Catrice omschrijft de blush als glowing & multicolour. En daar is geen woord van gelogen: de blush heeft hele subtiele glans en bestaat uit drie verschillende oud roze tinten. In de blush is een geometrisch patroon gesneden, hierdoor zijn de verschillende kleuren duidelijk gescheiden. Maar de kleur vlakken zijn net te klein om één roze tint te gebruiken.

De pigmentatie van deze blush kan ik maar op één manier omschrijven: WOW! Er komt zeer veel pigment af, ondanks dat ik de kwast heb afgetikt om overtollig poeder van de kwast te halen. Voorzichtig dus met aanbrengen! De eerste keer dat ik deze blush aanbracht, leek ik net Pipo de Clown. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij de tweede keer gebruiken gebeurde dit niet meer en kreeg ik een mooie subtiele blosjes op mijn wangen.

Mijn mening
 Catrice Blush Glowing & MulticolourHier kan ik kort over zijn: dit is een geweldige blush. Mooie verpakking en prachtig subtiel op de wangen. Dit is zeker een aanrader!





Benieuwd wat er nog meer vanaf augustus bij Kruidvat in de winkel ligt?  Lees dan een van deze artikelen en je weet het: Visual Wow & EffectsClean IDUltra PreformanceColour & Care

* Disclaimer: dit artikel bevat producten dat ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

2 opmerkingen:

  1. Hij is zeker mooi en voor de pigmentatie heb je ook geen high end merk nodig, dat scheelt zoveel geld, wat je ook mooi kan spenderen aan andere leuke spullen. Ik haal de kwast altijd helemaal door zo een blush heen zodat je een mixje krijgt en wat heb je een mooie look gemaakt! Die lipstick staat je ook prachtig! Ook Catrice?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het helemaal mee eens! Dank je voor je compliment. Klopt, de lipstick is inderdaad van Catrice. De hele look is Catrice

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...