woensdag 1 januari 2020

Geshopt: december

Gelukkig nieuw jaar! Hopelijk wordt 2020 een prachtig beauty jaar!

Ook in deze laatste maand van 2019 heb ik mijn beauty stash aangevuld. Ik kocht een aantal producten, maar ik heb ook veel gekregen. Kijken jullie mee?

Mijn eerste aankoop is het geweldige holiday set van Benefit met o.a de iconische POREfessional primer.









Mijn tweede aankoop van de maand deed ik online. Iets wat ik vrij zelden doe. Ik bestelde bij Revolution Beauty twee prachtige oogschaduw paletten. Natuurlijk komen er reviews van beiden online. De review over het Rachel Leary palette is al online.


 



Ook heb ik een nieuwe merk leren kennen: UNG Cosmetics. Van dit Nederlandse merk kocht ik een mooie lipstick.









Daarnaast heb ik ook twee wedstrijden gewonnen op Instagram. De eerste was een huid olie van de Etos. Ik ben deze uitgebreid aan het testen om er een goede review over te schrijven. De tweede prijs die ik gewonnen heb, was van de webshop Anvy. Een prachtig groot pakket met veel mooie beauty producten. Waaronder een aantal producten van een van mijn favoriete merken Sleek. Er staat inmiddels al een review online over het highlighter palette.







6 opmerkingen:

  1. De primer van Benefit staat nog op mijn verlanglijstje...Vaak is het de prijs die mij zo tegenhoud. Je hebt echt heel mooie beauty aankopen gedaan, top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is zeker niet goedkoop. Als je deze set koopt, dan ben je net iets meer kwijt dan wanneer je de primer los koopt. Dat was voor mij ook de reden om dit set te kopen.

      Verwijderen
  2. Je hebt weer prachtige items gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh dat beertje!! Te schattig!! Ga je dit jaar ook adventskalenders reviewen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om een nieuw make-up merk te leren kennen. Gebruik je het in 2023 ook nog steeds?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...