vrijdag 2 augustus 2019

Review: Catrice Brow Comb Pro Micro Pen

Catrice Brow Comb Pro Micro Pen
Nog even wachten en dan ligt de halfjaarlijkse collectie update van Catrice voor de herfst/winter periode weer in de winkel. De afgelopen dagen hebben jullie al veel reviews gelezen over deze update en vandaag is al weer de laatste collectie update review. Benieuwd van welke product dit is? Lees dan snel verder!


Brow Comb Pro Micro Pen
Een look valt of staat met de wenkbrauwen. Als je wenkbrauwen on fleek zijn, dan is de rest van je look mooi. Maar hoe krijg je wenkbrauwen die on fleek zijn? Catrice heeft een  nieuw product dat je kan helpen om mooie wenkbrauwen te krijgen: Brow Comb Pro Micro Pen. Brows on fleek! Deze pen vult kleine ruimtes nauwkeurig op met dunne, op haartjes lijkende lijntjes. De scherpe, driepuntige tip maakt het aanbrengen eenvoudig en laat het resultaat er natuurlijk uitzien. De opvolger van de Brow Comb Designer Pro heeft een verbeterde textuur en punt. De nieuwe lijn bevat vijf tinten om nog beter te passen bij de verschillende wenkbrauwkleuren.

Catrice Brow Comb Pro Micro PenEr zijn in totaal vijf kleuren en ik heb kleur 020 Soft Brown gehad. Wat dit wenkbrauw potlood anders maakt dan alle andere wenkbrauw potloden is de vormgeving van het potlood zelf. Deze bestaat niet uit één enkele punt, maar uit drie verschillende kleine puntjes. Dit heeft een groot voordeel: bijslijpen is verleden tijd. Het nadeel is dat je niet kunt zien hoeveel product je nog hebt. De gedachte achter deze vormgeving is, is dat je makkelijk je wenkbrauwen kan invullen en door de drie puntjes lijkt het net als of je echte haartjes tekent. Maar werkt dat ook echt?

Mijn mening
Ik vond dit product lastig om te testen. Van mezelf heb ik al vrij volle wenkbrauwen. Vaak kam ik ze en houd ik de haartjes in toom met, al dan niet, gekleurde wenkbrauw gel. Wat het echt lastig maakt voor mij om te testen is mijn slechte zicht. Als ik mezelf op maak, zit ik vaak bijna in de spiegel om alles goed te kunnen zien, en dat is niet handig als je precisiewerk moet doen, zoals wenkbrauwen bij tekenen.

Benieuwd wat er nog meer vanaf augustus bij Kruidvat in de winkel ligt?  Lees dan een van deze artikelen en je weet het: Visual Wow & EffectsClean IDUltra PreformanceColour & Care

* Disclaimer: dit artikel bevat producten dat ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

10 opmerkingen:

  1. Ik gebruik zelf meestal een wenkbrauw potlood als ik ze niet laat verven. Maar dit product maakt mij wel nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanaf vandaag ligt het product in de winkel. Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

      Verwijderen
  2. Ik ben bezig met het schrijven over deze producten en ik kan ook niet werken met dit potlood. Zo jammer, ik hoopte echt dat het heel handig zou zijn. Er komt ook heel weinig kleur van af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat valt tegen. bij het swatchen op mijn hand had ik dat ook. dacht dat het aan mij lag. ...

      Verwijderen
  3. Ik heb het gekocht. Maar als ik het wilt gebruiken op mn wenkbrauwen komt er geen vloeistof uit. Terwijl als ik op mn hand probeer, komt er wel vloeistof uit. Waardeloos ding, weggegooid geld. Jammer want het leek mij wel handig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zonde dat het niet pakt op je hand. Het concept is wel heel handig

      Verwijderen
  4. Hallo, ik heb hem vandaag gekocht en ik vindt het fantastisch, wat een uitvinding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Werkt helaas niet, komt 1 x "iets" uit en daarna kun je het weggooien. Weggegooid geld of terug nasr de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty Mysterious Lip Gloss

Toen ik een klein meisje was, had mijn oma een groene lipstick maar als ze die op deed werden haar lippen niet groen, maar rood. Ik vond dat...