zaterdag 12 november 2022

Review: Olcay Gulsen Beauty dagcrème

Review Olcay Gulsen Beauty dagcrème

Na het schoon maken van mijn gezicht met de Miracle Cleansing Milk, het aanbrengen van de oogcreme en een serum (alles van Olcay Gulsen Beauty) is het tijd om dagcrème aan te brengen. Natuurlijk gebruik ik de dagcrème uit de huidverzorgingslijn van Olcay Gulsen Beauty: Miracle 24H Cream. Benieuwd hoe ik deze dagcrème ervaar? Dat lees je in deze review!

Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Cream

Voordat ik mijn ervaringen deel, vertel ik eerst wat Olcay Gulsen Beauty zelf zegt over de dagcrème:
De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Cream is de dagelijkse verzorging die jouw huid laat stralen. Met deze dagcrème is jouw huid tot wel 24 uur lang gehydrateerd en wordt deze voorzien van een gezonde glow.


Review Olcay Gulsen Beauty dagcrème

Geformuleerd met onder andere vitamine C, SPF20 en een natuurlijke blue-light filter beschermt deze moisturizer jouw huid tegen vrije radicalen zoals UV-straling en uitlaatgassen. Daarnaast bevat de crème ook champagneblad extract, een natuurlijk ingrediënt dat de zichtbaarheid van rimpels en fijne lijntje vermindert. Ook is de formule verrijkt met probiotische extracten om de huidbarrière te versterken en verzorgende ingrediënten die de huid beschermen tegen irritaties, hydrateren en roodheid verminderen.


Deze dagcrème is een absolute musthave in jouw dagelijkse routine. Niet alleen zit de formule boordevol verzorgende ingrediënten, ook de romige textuur is een feestje voor de huid. Het product trekt snel in zonder een vet laagje achter te laten en is verpakt in onze signature gouden verpakking.


Review Olcay Gulsen Beauty dagcrème

De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Cream zit in een prachtig gouden potje met draaideksel. Nu ben ik geen fan van verpakkingen waarbij ik het product met mijn vingers er uit moet halen. Ik vind dit namelijk niet hygiënische en de kwaliteit van het product gaat ook snel achteruit als je elke keer met je vingers er in zit. Maar gelukkig heeft Olcay daar een oplossing voor! Er zit namelijk een klein spateltje bij waarmee je op een hygiënische manier de dagcrème uit het potje kan halen. Wel na gebruik het spateltje schoon maken hé!? ;) 



Review Olcay Gulsen Beauty dagcrème

De crème voelt erg vol en rijk aan.  Ondanks het een wat dikkere en romige crème is, kan je de crème gemakkelijk uitsmeren over jouw gezicht. De crème voelt erg fijn aan op mijn huid. Ik heb echt het idee en gevoel dat mijn huid goed verzorgd en hydrateert. Ook de roodheid in mijn gezicht (vooral op mijn wangen) is inderdaad minder zichtbaar. Wat ik ook erg fijn vind, is dat deze crème een SPF erin heeft. Perfect voor de wintermaanden. Voor de zomermaanden is het wel belangrijk ook nog extra SPF te smeren.


Zoals jullie wellicht weten, is mijn huid erg droog en erg gevoelig nadat ik bepaalde medicatie slikte voor mijn acne. Hierdoor ben ik erg voorzichtig met de huidverzorging die ik gebruik. Vaak wordt mijn huid rood en gaat mijn huid heel erg jeuken. Deze reactie krijg ik vaak al na een paar keer gebruiken. Gelukkig heb ik bij de huidverzorging van Olcay Gulsen Beauty nergens last van.


Heb jij de huidverzorging van Olcay Gulsen Beauty al geprobeerd?

UPDATE december 2024
Sinds enige tijd zit de Miracle 24H Cream in een pomp flacon. Ook zijn er tegenwoordig refills te kopen voor de dagcrème. Beter voor het milieu en jouw portemonnee.

Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Cream kost €24,95 voor 30 ml en is te koop op de website van Olcay Gulsen zelf en bij Glow Institute in Rotterdam. Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

9 opmerkingen:

  1. Goed dat er een SPF in zit! Mag van mij wel een hogere SPF zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige verpakking!! Ik ben dol op crèmes die wat dikker en romige zijn. Deze gaat op mijn wensenlijstje. Dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je lichaam geen last heeft van deze huidverzorging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze productlijn heb ik nog nooit gebruikt. Ik doe meestal nogal lang met mijn verzorgingsproducten voor het gezicht. Mijn huid kan vrij alles verdragen maar moet zich soms wat aanpassen als ik van het ene merk op het andere overga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat fijn dat je geen last hebt bij de huidverzorging van Olcay Gulsen Beauty. Ik heb best een gevoelige huid en ben dan ook huiverig om teveel producten op te smeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet je misschien ook of er eentje bestaat zonder ph? Ik ben er een allergisch voor. De creme lijkt mij juist heel handig voor de koude winter die in aantocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat er bij dit product een spateltje zit, want inderdaad, iedere keer met je vingers in zo'n potje, vind ik zelf helemaal niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat jouw gevoelige huid goed reageert op dit product. Dat vind ik wel iets zeggen over de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een goed product! Ik heb ook een hele gevoelige huid en ben daarom erg selectief in de producten. Heb nu wel een goede maar daar zit dan weer geen spf in...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...