woensdag 9 november 2022

Review: Olcay Gulsen Beauty Cleansing Milk

Review Olcay Gulsen Beauty Cleansing Milk

Een schone gereinigde huid is de basis van elke make up look. Er zijn tegenwoordige vele manier om jouw gezicht te reinigen. Een van die manieren is het gebruik van een cleansing milk. Tegenwoordig gebruik ik de Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Milk. In deze review deel ik mijn ervaring met dit reiniging product.


Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Milk 

Voordat ik mijn ervaringen met de cleansing milk deel, vertel ik eerst wat Olcay Gulsen Beauty zelf zegt over de Miracle Cleansing Milk:

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Milk is hét reinigingsproduct voor een zachte en schone huid, zonder deze te strippen van vocht en belangrijke oliën. Mild maar toch effectief, verwijdert de cleanser make-up en onzuiverheden en zorgt voor een frisse en gehydrateerde huid.


Review Olcay Gulsen Beauty Cleansing Milk

Boordevol mooie ingrediënten reinigt dit product de huid niet alleen van dagelijkse make-up en vuil, maar laat haar ook stralen. Een krachtige mix van Vitamine A, C en E, niacinamide en panthenol zorgen voor een egale teint, stimuleren van de celvernieuwing en beschermen de huid tegen externe schade. Daarnaast zijn squalane en saffloer olie toegevoegd om de huidbarrière te beschermen en intense hydratatie te bieden.


De reiniger is verpakt in onze signature pomp en heeft een melkachtige textuur. Het product is geschikt voor alle huidtypes, inclusief de gevoelige en droge huid.


De cleansing milk komt in een prachtig gouden flacon met op de deksel het iconisch OGB waxseal logo. Door de goudkleurige flacon krijg ik gelijk een gevoel van luxe.


Review Olcay Gulsen Beauty Cleansing Milk

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Milk is gemakkelijk in gebruik. Pomp 3 tot 5 druppels op een (herbruikbaar) wattenschuifje of een face cloth. Daarna wrijf je de cleansing milk zachtjes over jouw gezicht. Dit herhaal je totdat jouw huis schoon is. Het fijne van deze cleansing milk, is dat je jouw gezicht niet hoeft af te spoelen.


De textuur van de cleansing milk heeft, zoals de naam al doet vermoeden, een melkachtig textuur. Ik vind de cleansing milk erg aangenaam aanvoelen op mijn huid. Na gebruik voelt mijn huid er schoon uit en als ik naar het wattenschuifje kijk, dan zie ik ook dat er viezigheid en make up van mijn gezicht afgehaald is.


Ik heb een droge en gevoelige huid. Ik vind het daarom altijd erg spannend om nieuwe huidverzorging te gaan gebruiken, want ik weet nooit hoe mijn huid gaat reageren. Ik merk altijd gelijk als mijn huid ergens niet tegen kan. Vaak na een paar keer gebruiken, gaat mijn huid er roder uitzien en krijg ik enorme jeuk. Gelukkig heb ik bij de Olcay Gulsen Beauty Cleansing Milk daar geen last van! Sterker nog, mijn huid ziet er stralend uit!


Ben jij al bekend met de huidverzorgingslijn van Olcay Gulsen Beauty?


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Miracle Cleansing Milk kost €17,95 voor een flacon van 100 ml. Je kunt de cleansing milk kopen op de website van Olcay Gulsen zelf of bij Glow Institute in Rotterdam. Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

8 opmerkingen:

  1. Een goede cleansing milk is wel belangrijk. Toen ik nog make up gebruikte wisselde ik nog wel eens en sommigen maken echt niet goed schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf ook net een reinigingsmelk uitgebracht. Veel overeenkomsten met deze als ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je het zo prachtig hebt gefotografeerd met die mooie bloemenkrans erom heen. Fijn dat de reinigingsmelk het goed doet op je huid.

    N.B .Heb je het kleurboek al ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik ken het nog helemaal niet, maar klinkt wel fijn. Vooral in de winter kan ik last hebben van een droge huid. Mooie foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige flacon! Het ziet er inderdaad luxe uit. Ik ben alleen niet zo'n fan van een cleansing milk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind een goede reiniging van het gelaat heel belangrijk. Een net gelaat heeft echt een betere en jeugdigeuitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oe, oil to milk vind ik heerlijk bij een cleanser. Olcay heeft wel hele luxe artikelen, deze flacon is prachtig! Het staat alleen al heel leuk op je badkamerplankje. Ja, ik weet het. Producten kunnen beter in een doosje of uit de vochtige badkamer, but still het staat zooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oe, oil to milk vind ik heerlijk bij een cleanser. Olcay heeft wel hele luxe artikelen, deze flacon is prachtig! Het staat alleen al heel leuk op je badkamerplankje. Ja, ik weet het. Producten kunnen beter in een doosje of uit de vochtige badkamer, but still het staat zooooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...