dinsdag 17 september 2024

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Review SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino
Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick. Maar je kunt ook een vloeibaar product gebruiken. Een fijn voorbeeld hiervan is de Sunlit Liquid Contouring Skin Touch van SLA Paris. Deze vloeibare contour zat ik het prachtig pakket dat ik eerder dit jaar van SLA Paris ontvangen heb.


Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Omdat ik nog nooit een vloeibare contour gebruikt heb, ben ik gaan kijken wat er op de website van SLA Paris te vinden is over de Sunlit Liquid Contouring:

Review SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Onze vloeibare contour heeft een superlichte formule waardoor je deze makkelijk kan vervagen. Deze unieke liquid textuur verandert bij het aanbrengen in een poeder voor een subtiel en natuurlijk resultaat. Boordevol anti-vervuilende actieve ingrediënten en zonnefilters, biedt onze Sunlit Skin Touch Fluid Contour een beschermende laag voor de huid. De anti-verouderings- en antioxidante eigenschappen beschermen je huid tegen vroeg tekenen van veroudering. Speel met licht en schaduw om je gezichtscontouren op een natuurlijke manier te definiëren!

Gelukkig staat er ook heel duidelijk beschreven hoe je de Sunlit Liquid Contouring Skin Touch moet gebruiken:

Stap 1: Plaats een kleine hoeveelheid vloeibare bronzer op de achterkant van je hand of op je gezicht. Gebruik een zachte make-up kwast. Vermijd het gebruik van je vingers om vlekken te voorkomen.
Stap 2: Breng de vloeibare bronzer aan door voorzichtig een lichte lijn te volgen langs de gebieden die je warmer wilt maken en vormgeven. Veel voorkomende doelgebieden zijn de holtes van de wangen, slapen, zijkanten van de neus en kaaklijn.
Stap 3: Begin met een kleine hoeveelheid van het product, je kunt altijd meer toevoegen indien nodig om het effect te intensiveren.
 

Review SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch CappuccinoDe Sunlit Liquid Contouring Skin Touch van SLA Paris zit in een zwarte tube met daarop in het wit en zilver de naam van het merk en het product. Ook is er een bruine streep op de verpakking. Als je de dop er afhaalt, komt er een sponsje naar voren. Vlak onder het sponsje zie je de woorden On en OFF. Als je de contour wilt gebruiken, dan moet je het kleine pijltje boven het woordje ON zetten. Wanneer je dit niet doet en er inknijpt, ontstaat er een druk in de verpakking en probeert de vloeibare contour een weg naar buiten te vinden.

De textuur van de Sunlit Liquid Contouring Skin Touch is dun. Hierdoor kan je het product gemakkelijk met jouw huid blenden voor een natuurlijk resultaat. Ik zet twee stipjes in de holtes van mijn wangen en blend dit vervolgens richting mijn oor uit. De kleur die ik ontvangen heb is Cappuccino. Deze is geschikt voor een huidtinten light tot medium. Mijn huidtint is fair, dit is net iets lichter dan de light huidtint, maar de Sunlit Liquid Contouring Skin Touch in de kleur Cappuccino past goed.


Verkrijgbaarheid

De Sunlit Liquid Contouring Skin Touch van SLA Parisis online te koop bij SLA PARIS voor €36,50


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

6 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook nog nooit een liquid contour gebruikt, geloof ook niet dat ik dat snel zou doen. Fijn dat de kleur goed past.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit vloeibaren producten gebruikt om mijn gezicht te blinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit klinkt als een heel fijn product! Wat goed dat het ook zo makkelijk blend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op producten met die sponsjes. Het is niet super hygiënisch, maar het brengt zo lekker fijn aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de kleur past! Ik heb ook nog nooit een liquid product gebruikt hiervoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet toegeven dat ik totaal niet bekend ben met dit soort producten, maar het klinkt wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...