dinsdag 12 april 2022

Review: Morphe Kwasten

Review Morphe Kwasten
Toen ik eind vorige maand in Amsterdam was, moest ik natuurlijk een bezoekje brengen aan de Morphe winkel op de Kalverstraat. Mijn doel: nieuwe oogschaduw kwasten. Niet dat ik nu echt nieuwe kwasten 'nodig' had, maar een extra set kan nooit kwaad. Ik had al een blush kwast en een oogschaduw kwast van Morphe, dus ik wist al dat het qua kwaliteit goed zit. Maar ja, welke kwasten neem ik? Losse kwasten of een setje? Welke ik gekozen heb, dat lees je in deze review!


Review Morphe Kwasten
Morphe staat bekend om zijn samenwerkingen met Amerikaanse influencers. Nu moet ik bekennen: tien van de tien keer ken ik de mensen niet met wie ze een samenwerking zijn aangedaan, maar deze keer kende ik ze wel! Morphe is namelijk een samenwerking met Disney aangegaan: Mickey & Friends Truth Be Bold collectie. Deze collectie bestaat uit een groot en vooral kleurrijk oogschaduw palette, een lipstick trio, een spiegel in de vorm van Mickey Mouse en een set kwasten. Aangezien ik opzoek was naar kwasten en de Mickey & Friends Truth Be Bold collectie in de uitverkoop was, nam ik het oogschaduw kwasten set mee.


Mickey & Friends Truth Be Bold Brush set

Review Morphe Kwasten
De set bestaat uit zes verschillende oogschaduw kwasten:
MM1 Leader of the Pack Brush
MM2 Stand Firm Shadow Brush
MM3 Make Your Point Brush
MM4 Fierce Blends Brush
MM5 Crease Courage Brush
MM6 Eyes on You Eyeliner Brush

Met deze zes kwasten kan je de meest mooie ooglooks maken: voor elk onderdeel van jouw ooglook heb je een kwast: van een grote fluffy kwast voor het blenden van jouw oogschaduw tot een kleine kwast met wat hardere haren voor het fijnere werk tot een eyeliner kwast. De kwasten zijn gemaakt van synthetische haren, dus ze zijn ook geschikt voor vegan beauty lovers


Review Morphe Kwasten
De kwasten komen in een kleurrijk metalen blik met daarop de afbeeldingen van Mickey en Minnie Mouse en Donald en Katrien Duck. Hun beeltenissen komen ook terug op de kwasten. Het handvat en de haren van de kwasten zijn zwart en in metallic paars zijn de gezichten van Mickey en zijn vrienden terug te zien. De kwasten voelen zacht, maar stevig aan en werken heerlijk. Ook na het schoon maken blijven de kwasten hun zachtheid én vorm behouden!


Mijn mening

Review Morphe Kwasten
Ik vind Mickey & Friends Truth Be Bold Brush set een welkome aanvulling op mijn kwasten collectie. Je hebt in deze set alle kwasten die je nodig kunt hebben om een prachtige ooglook te maken. Daarbij is het ook een leuk set om cadeau te geven aan een make up liefhebber of Disney lover dankzij het blik waarin de kwasten komen.

Van welke merk heb jij de meeste make up kwasten?

Verkrijgbaarheid

De Mickey & Friends Truth Be Bold Brush set is te koop bij de Morphe winkel in Amsterdam en op hun website voor €14 (normaal kost het set €28). Ik durf niet te zeggen tot wanneer de sale bij Morphe duurt. Douglas verkoopt deze set ook, maar dan voor €34,26  Ook andere webshops verkopen deze set. Mijn advies als het set uitverkocht is bij Morphe: raadpleeg Google om de goedkoopste prijs te vinden.


11 opmerkingen:

  1. Ik heb met black friday 2020 de jaclyn hill kwastenset gekocht van Morphe en die gebruik ik nog steeds elke dag, hele fijne kwasten zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige kwasten dat is weer eens wat anders dan een standaard setje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerds, leuke kleur en doos. Ik heb zelf geen kwasten. Wel een tijd geleden een set van Lagerfeld voor mijn dochter gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo leuk dat er Disney figuren op staan. Dat is verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt uniek! Nooit geweten dat er een Morphe winkel in Nederland was trouwens! Ik ga even online kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat setje kwastjes ziet er echt geweldig uit.
    Het doosje en de kwasten zijn super mooi zeg!
    Wie wil dit nu niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh die zijn leuk, ik ben een disney fan. Deze wil ik wel bestellen en gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wist niet dat er make-up artikelen waren van Disney, weer wat geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee ik ben niet bekend met het mer Morph. Ik vind het wel een heel handige set met diverse kwastjes. De namen per kwastje vind ik wel weer erg grappig verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk. Echt mooi zijn deze kwasten. Dit is een goed merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoor altijd goede verhalen over het merk. Maar echter nooit nog wat van geprobeerd. Klinkt wel oké :) liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Tarte oogschaduw palette

Vorig jaar april ben ik naar Parijs geweest. Natuurlijk ben ik als beauty liefhebber naar Sephora geweest en heb ik een oogschaduw palette ...