zaterdag 1 februari 2020

Geshopt: Januari 2020

De eerste maand van 2020 zit er al weer op. Dit jaar probeer ik een low buy te houden. Benieuwd wat dat inhoud? Klik op Meer lezen >> en je komt er achter!

Mijn eerste aankoop van het jaar was een product die ik al wilde vanaf het moment dat ik het persbericht zag: het Magical Mystical Me oogschaduw palette van essence. De verpakking is mooi en de kleuren zijn echte 'Tessa kleuren'.  Ondertussen is de review van dit palette ook al online gekomen.

Van een goede vriendin mocht ik bij de Douglas wat make up uitzoeken. Ik was al lange tijd erg benieuwd naar E.L.F. en koos daarom voor een oogschaduw palette en een lipstick duo. Natuurlijk komen er ook reviews online van beide producten.

 



Catrice lente/zomer 2020 collectie update Deze maand heb ik ook de halfjaarlijkse collectie update van Catrice mogen ontvangen. Daar zitten veel mooie producten bij. Jullie hebben ongetwijfeld al enkele reviews voorbij zien komen op mijn blog! Voor als je het nog niet wist: elke maandag en vrijdag komt er een review online. Op maandag 20 januari 2020 is de eerste review online gekomen.

Ook ben ik deze maand een dagje naar de Duitse stad Aken geweest. En daar heb ik goed geshopt: huidverzorging bij de DM. Maar ook genoeg make up bij onder meer Sephora. Wat ik precies gekocht heb, dat is terug te lezen in dit artikel.

Low buy
Ik heb deze maand flink wat nieuwe make up gekocht en gekregen. Ik ga nu proberen niet te veel make up te kopen. Kortom: ik ga een low buy doen. Maar wat is dat?

Een low buy lijkt een beetje op een no buy. Waarbij je bij een no buy helemaal niets koopt, mag je bij een low buy wel spullen kopen. Mijn doel is om tot aan mijn city trip naar mijn geliefde stad London weinig make up te kopen. Als een product op is, dan mag ik natuurlijk een vervanger kopen. Al denk ik dat die kans erg klein is. Producten die bij mij snel op gaan, zijn eigenlijk alleen primers, mascara's (al gaan deze nooit echt op, na 6 maanden gooi ik ze weg) en brush spray (waar ik twee flessen van gekocht heb deze maand: ze waren met 50% korting). Van de primers en mascara's heb ik een kleine voorraad. Zelfde geldt voor foundation. De kans is dus erg klein dat ik een van die producten koop voor april. Producten die ik vaak koop zijn lipsticks, oogschaduw paletten en blush. Drie van mijn favorieten producten.

Ik ga proberen niet alles meer klakkeloos te kopen wat ik mooi vind. Ik ga proberen eerst even te wachten en kijken of ik het product na een week nog wil. Is dat zo, dan mag ik het kopen. Kortom: minder impulsief zijn. De komende maanden houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van mijn low buy!


6 opmerkingen:

  1. Goed dat je een low buy instelt, alleen in Londen lijkt me dat onwijs moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In London geldt mijn low buy niet. Dat zijn souvenirs. hahaha

      Verwijderen
  2. Ik wacht meestal ook even af en vaak merk ik dat ik het niet echt nodig heb. Hoewel ik laatst die nieuwe mascara van Maybelline echt wilde proberen, en geen spijt van. Hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je low buy, je kan het! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...