maandag 3 februari 2020

Review: Catrice Pure Nail Polish

Review Catrice Pure Nail PolishVanaf 10 februari ligt de halfjaarlijkse collectie update van Catrice in de winkel. Het belooft make up wise een mooie lente en zomer te worden! Enige tijd geleden heb ik een mooi perspakket gekregen met een aantal mooie producten. Een van de producten die ik ontvangen heb is een nagellak uit de Pure Nail Polish lijn. Ik ontving kleur nummer 04 Simplicity.
Catrice Pure Nail Polish
Review Catrice Pure Nail PolishDe nieuwe PURE Nail Polishes zijn nu verkrijgbaar voor diegenen die niet alleen aandacht besteden aan hun looks, maar het ook fijn vinden als de producten die ze gebruiken natuurlijk zijn. De nagellakken bestaan voor meer dan 70% uit natuurlijke ingrediënten, waaronder verzorgende granaatappelolie. De vijf subtiele kleuren variëren van rosé en mauve tot roodbruin en geven de nagels een verzorgde, natuurlijke look voor elke gelegenheid. Breng twee dunne laagjes aan en de nagels stralen met een glossy finish. 

De kleur die ik heb is kleur nummer 4 en heet Simplicity. Het is een mooie diep roze/rode tint. Een perfecte kleur voor de lente als je het mij vraagt! De verpakking past mooi bij de gedachte achter deze lijn: simpel en puur zonder frutsels. De verpakking is vierkant en transpart. Dit vind ik altijd fijn voor een nagellak, want zo zie je gelijk welke kleur je te pakken hebt. Op het witte etiket staat met zwarte letters de naam van de nagellak lijn en dat het 70% natuurlijke ingrediënten bevat waaronder granaatappel olie. De dop is rond en wit,

Review Catrice Pure Nail PolishDe nagellak brengt gemakkelijk aan en na één laagje heb je al een goed dekking, al raadt Catrice aan om twee laagjes aan te brengen. Het duurt wel een tijdje voordat de nagellak droog is. Ik heb het idee dat het langer duurde dan een andere nagellak. Maar dat kan ook de Miep Ongeduld in mij zijn. Hoe lang de nagellak houdbaar is op de nagel, is voor mij altijd moeilijk te testen. Zoals jullie wellicht weten ben ik werkzaam in de zorg en daar mag je geen nagellak dragen. Ik heb de nagellak 1,5 dag kunnen dragen. De nagellak gaat makkelijk er af. Iets dat ik ook altijd erg fijn vind, dat je niet hoeft te boenen om de nagellak van jouw nagels af te krijgen.

Mijn mening
Review Catrice Pure Nail PolishIk vind de kleur Simplicity uit de Catrice Pure Nail Polish een prachtige kleur. Perfect voor het voorjaar. De nagellak brengt fijn aan, maar drogen duurt wel even. Ook het verwijderen gaat gemakkelijk. Als je op zoek bent naar een nieuwe nagellak, dan raad ik je deze zeker aan!

Verkrijgbaarheid: de Pure Nail Polish ligt vanaf 10 februari bij onder meer de Kruidvat voor €3,99

Benieuwd naar de preview artikelen van de Catrice lente/zomer 2020 collectie update? Je kan ze hier vinden:
Surprise Effects & Colours & Finishes
Strong Preformance
Instant Natural Perfection & Ingredients 
Clean & Simple

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

2 opmerkingen:

  1. Klopt inderdaad, het duurt even voordat hij droog is. Ik denk dat het komt omdat er geen chemische middelen in zitten waardoor de droogtijd verkort. Hij is verder mooi, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou best eens kunnen! Ja! Het is echt een mooie lente kleur

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...