vrijdag 31 januari 2020

Review: Catrice Instant Awake Concealer

Review: Catrice Instant Awake ConcealerVanaf 10 februari ligt de halfjaarlijkse collectie update van Catrice in de winkel. Het belooft make up wise een mooie lente en zomer te worden! Enige tijd geleden heb ik een mooi perspakket gekregen met een aantal mooie producten.  Een van de producten dat ik ontvangen heb is de  Instant Awake Concealer. Naar deze concealer was ik erg benieuwd. Ik heb de kleur nummer 005 Neutral Light ontvangen.  Is dit een goede match met mijn huid? Lees verder om daar achter te komen!


Catrice Instant Awake Concealer
Hét beautygeheim om de strijd aan te gaan met ongewenste donkere kringen onder je ogen voor een gegarandeerd frisse look? De Instant Awake Concealer! Dankzij de medium dekking en lichte, opbouwbare textuur zorgt de concealer voor een frisse, wakkere look en een gladde, natuurlijk matte finish. De hoogwaardige verzorgende ingrediënten hydrateren de huid, hebben een anti-rimpeleffect en verminderen zichtbaar fijne lijntjes. De zachte sponsapplicator zorgt voor een nauwkeurige applicatie tot de binnenste hoek van het oog. Onze ‘wakeup hero’ is verkrijgbaar in vijf kleuren – voor de ultieme wake-up call, of dat nu in ochtend is in de loop van de dag. 

Review: Catrice Instant Awake ConcealerToen ik dit las werd ik enthousiast. Door mijn onregelmatige diensten in de zorg, heb ik soms last van wallen. Vooral in de periode dat ik nachtdiensten draai. Ik kan dan wel wat hulp gebruiken om een frisse blik te krijgen. De Catrice Instant Awake Concealer lijkt mij hier perfect voor. 

De verpakking van de concealer is simpel: zwart met huidkleurige details en teksten (naam van het product en wat het product doet). Op de transparante dop staat het kleur nummer. Erg handig, zo zie je in één oogopslag welke kleur je te pakken hebt. De applicator is een zachte bolvormige spons. Om de concealer in de spons te krijgen, moet je aan de onderkant van de concealer draaien. En draaien. En draaien. Na flink wat keren te hebben gedraaid, kwam er eindelijk wat concealer in de spons.


Review: Catrice Instant Awake Concealer
Je hebt maar een klein beetje nodig om donkere kringen en andere onzuiverheden rondom de ogen te verdoezelen. Ik vind dat ik na gebruik van de concealer (en wat mascara) echt een wakkere blik heb.  Of de fijne lijntjes minder zichtbaar zijn, dat kan ik niet goed zegen. Ik heb namelijk niet echt veel fijne lijntjes onder mijn ogen.

Mijn mening
Ik ben fan van deze concealer! Hij doet wat het beloofd en de spons applicator zorgt er voor dat je nooit te veel concealer gebruikt. Als mijn Instant Awake Concealer  op is, dan ga ik zeker een nieuwe aanschaffen!

Verkrijgbaarheid: het Instant Awake Concealer is vanaf 10 februari 2020 te koop bij onder meer Kruidvat voor €4,99

Benieuwd naar de preview artikelen van de Catrice lente/zomer 2020 collectie update? Je kan ze hier vinden:
Surprise Effects & Colours & Finishes
Strong Preformance
Instant Natural Perfection & Ingredients 
Clean & Simple

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 


4 opmerkingen:

  1. Deze concealer vind ik ook heel fijn! Ik moet hem nogmaals goed testen maar volgens mij accentueerde hij nauwelijks mijn rimpels en fijne lijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond hem ook fijn, alleen was hij helaas voor onder mijn ogen net niet dekkend genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...