woensdag 15 februari 2023

Review: Shab Nudy oogschaduw palette

Review Shab Nudy oogschaduw palette

Nieuwe make up merken ontdekken is zo leuk. Zo koop ik tijdens vakanties in het buitenland altijd make up van merken die niet of heel moeilijk in Nederland te vinden zijn. Ook is Instagram de perfecte plek om nieuwe merken en producten te leren kennen. Shab is een merk dat ik via Instagram beter heb leren. Ik heb namelijk in december een prachtig pakket met diverse producten gewonnen. Een van die producten is het Nudy oogschaduw palette. En deze wil ik vandaag laten zien op mijn blog. Kijk je mee?


Shab Nudy oogschaduw palette

Ik ben echt dol op oogschaduw palettes. Helemaal als ze bruine, paarse en roze tinten bevatten. Het Nudy palette van Shab is daarom echt een palette voor mij. Het bestaat uit maar liefst 18 tinten. Er is een mooie variaties aan finishes: matte, shimmer en metallic. Hierdoor kan je eindeloos variëren qua looks: van subtiele alledaagse looks tot uitbundige looks. En alles wat daar tussen in zit!


Review Shab Nudy oogschaduw palette

De sleeve van het oogschaduw palette bevat een foto van Shabnam Ashkar, de oprichtster van het merk Shab, die een prachtige paarse ooglook heeft. Als je de sleeve van het palette haalt, dan zie je dezelfde foto, maar dan heeft Shabnam nu haar ogen open. Wanneer je het palette open maakt, dan zie je een handige spiegel. Hierdoor kan je het oogschaduw palette gemakkelijk meenemen op vakantie of een weekendje weg.


Review Shab Nudy oogschaduw palette

Het palette heeft 10 matte tinten: van licht bruin tot donker bruin tot peach tot roze tot paars. Daarnaast zijn er 4 shimmer tinten: roze, paars en goud. Tot slot zijn er 4 metallic tinten: goud en bruin. Ik word altijd erg blij van zo'n veelzijdig palette! De kleuren zijn echt prachtig. Maar is dat ook zo als je ze aanbrengt op de ogen? Ja zeker! De oogschaduw tinten zijn heel erg goed gepigmenteerd. Je hebt maar een heel klein beetje nodig. Daarbij blenden ze mooi in elkaar over. De oogschaduws zijn echt boterzacht. Hierdoor is er wel wat fall out. Tip: tik eerst jouw kwast met oogschaduw goed uit, voordat je de oogschaduw aan gaat brengen. Alle oogschaduw tinten hebben mooie vrouwelijke en krachtige namen. Wat dacht je van Confident, Powerfull, Mommy, Fashionista of Posh?


Review Shab Nudy oogschaduw palette

Als je opzoek bent naar een veelzijdig oogschaduw palette, dan raad ik het Nudy palette van Shab echt aan. Ik ben er onwijs blij mee. De kleuren zijn prachtig en veelzijdig en de kwaliteit is echt super goed. 




Wat vind jij van het Nudy oogschaduw palette van Shab?


Verkrijgbaarheid

Het Shab Nudy oogschaduw palette kost €59,95 en is online te koop bij Shab en online bij Douglas.

14 opmerkingen:

  1. Slik, die is aan de prijs. Roze tinten zijn qua oogschaduw ook niet mijn ding. Maar wel een mooie verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best prijzig ja, maar daar krijg je dan wel uitgebreide keuze voor in de plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een veelzijdig pallet met prachtige bruine kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is mij wel te duur maar mooi wel die foto en dat de ogen dicht en dan weer open zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt een mooi duur oogpallet gewonnen, wat een geluksvogel ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees het net te laat! Heb, zoals elk jaar, voor Valentijn een parfum gekocht voor mijn vrouw maar dit had misschien iets origineler geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het stuk voor stuk prachtige tinten oogschaduw! Wat handig dat je dit dan via Instagram ontdekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tinten zitten er in dit oogschaduw palette en wat een goede pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi oogschaduw palette zeg. Ik houd ervan. Ik ben echter meer van de warmere aardetinten, in plaats van roze, rood en paars. Wel leuk voor een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn inderdaad krachtige namen voor voor alle tinten. Veelzijdigheid is altijd goed natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw! Wat een gaaf pallet is dit. Met bijpassende namen. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren. Ik moet helaas sinds kort allergeen vrije make up gebruiken. Heb je daar ook artikelen over?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn wel echt mooie kleuren. Wat leuk dat je die gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Deze kleuren zien er prachtig uit. Ik heb twee Smokey palettes van het merk en zijn zeker fijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...