zaterdag 29 februari 2020

Geshopt: Februari 2020

Olcay Gulsen BeautyHet is vandaag al weer de laatste dag van februari. Traditiegetrouw is dit de dag dat ik jullie mijn aankopen laat zien. Ik had vorige maand verteld dat ik een low buy  heb. Benieuwd hoe dat gegaan is? Lees dan snel verder!

Ik had met mezelf afgesproken dat ik niet lukraak make up zou kopen. Dat ik eerst goed na zou denken voordat ik iets kocht. En dat is goed gegaan. Bij Etos zag ik de producten van Olcay Gulsen Beauty liggen. Deze had ik al enige tijd geleden voorbij zien komen op Instagram en gelijk vond ik de producten mooi. Maar ik besloot ze nog niet te kopen. Maar ja, ze bleven door mijn hoofd spoken. Dat is voor mij een teken dat ik die producten toch graag wil hebben. Toen ik deze maand bij de Etos naar binnen liep en de producten van Olcay Gulsen Beauty zag liggen, was ik direct verkocht. Wat een mooie (en multifunctionele) producten. Niet alleen de producten zelf, maar ook de vormgeving. Ik koos twee producten uit en kreeg een derde product gratis: Serious Shine (een lipgloss en lipbalm), Glam Easy (blush, highlighter en lipstick in één) en de 3-in-1 Brush (deze kreeg ik cadeau). Ik kan jullie vertellen, ik heb geen spijt van mijn aankopen! Sterker nog: ik ben fan geworden van  Olcay Gulsen Beauty! Ondertussen kan je over alle drie de producten reviews vinden.

Halverwege de maand stond de postbode voor de deur met een leuke verassing! In het pakket dat de postbode bracht zaten een flink aantal producten van de halfjaarlijkse essence collectie update!

Deze maand ben ik ook sterk geweest. Bij Kruidvat kon je alle producten met een gele sticker voor slechts 25 cent kopen. Dat is echt absoluut geen geld. Maar ik heb niets gekocht. Steker nog, ik ben niet eens gaan kijken of er misschien toch wel iets bij zou kunnen liggen dat ik misschien toch wel zou willen hebben.  Ook bij de Action ben ik sterk geweest. Ik zag daar lipsticks van NYX (mijn favoriete merk) liggen, maar ik heb niets gekocht.

Ik hou deze low buy omdat ik in april naar London ga en daar flink wil kunnen shoppen. Zo verkopen ze daar make up van mijn favorite merk Ted Baker. Die producten worden (nog) niet in Nederland verkocht. Ook wil ik gaan shoppen bij Benefit, Too Faced en natuurlijk bij Boots en Superdrug.

6 opmerkingen:

  1. Knap gedaan! Producten van 25 cent zou ik niet kunnen weerstaan. Hoewel..Als ik het niet echt nodig heb dan koop ik het niet. Heerlijk dat je naar Londen gaat, ga je ook daar een museum bezoeken? Ik weet niet meer hoe dat museum heette toen maar je kon daar gewoon gratis in! Ik vond dat zo bijzonder en het was echt een prachtig museum.
    Benieuwd wat je daar gaat shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik het ga volhouden, maar ik weet waar ik het voor doe!Veel musea in London zijn gratis, erg fijn is dat. Eind april laat ik zien wat ik allemaal gekocht heb

      Verwijderen
  2. Lekker bezig! Ik heb zelf ook even niet zoveel gekocht, omdat ik juist wat meer heb gedaan wat betreft lunchen met vriendinnen.
    Leuk dat je naar Londen gaat, alvast veel plezier! Ik vond het een onwijs mooie (maar drukke) stad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het word al weer mijn 9de bezoekje aan London. Erg veel zin in!

      Verwijderen
  3. Knap gedaan hoor! Je weet waar je het voor doet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Het is best moeilijk, maar ik hou mijn doel voor ogen!

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...