vrijdag 28 februari 2020

Review: Honey, de oogschaduw beer

Review Honey Teddy Bear Palette I heart RevolutionVandaag heb ik een gastblog voor jullie, geschreven door mijn make up bestie Berry. Deze keer deelt ze haar ervaring met het beren oogschaduw palette van I Revolution. Veel lees plezier!


Ik hou van beertjes!
In alle soorten en maten. Ik hou van echte beren, van knuffelberen én van mijn nieuwe oogschaduwbeertje, Honey. Honey is een beertje uit de I Revolution Toy Factory serie waar Tessa mij op attendeerde – en zelfs met haar beertje mee bestelde, zodat ze samen naar ons in Nederland konden verhuizen. Honey is een beertje dat ik graag wilde hebben om twee redenen: 1 het is een beertje en 2 ik hou van gouden, bruine, bronzen en zelfs roodachtige oogschaduwtinten!

Het beertje zit in een net zwart doosje met roze, glanzende opdruk. Aan de zijkant staat een verhaaltje over het beertje, namelijk de naam (Honey), het sterrenbeeld (leeuw), persoonlijkheid (zelfverzekerd en uitgesproken) en zijn ‘likes’ (de kleine dingen van het leven). Het doosje heeft een beervormig ruitje waar Honey je (helaas zonder oogjes) doorheen aan lijkt te kijken. Het beertje zelf heeft een gestileerd uiterlijk en hij heeft een strikje om zijn nek. 

Haal je hem uit het doosje dan voel je hoe licht het doosje eigenlijk is. Het beertje Honey is goudkleurig en glanst je tegemoet. Het is helaas wel ‘besmettelijk’ voor vette vingers, dus hou er maar wel een poetsdoekje bij. 

Review Honey Teddy Bear Palette I heart RevolutionDe binnenkant telt maar liefst 19 tinten oogschaduw van zijdemat tot superglitter in een schitterend kleurenscala van gouden en bronzen tinten. Ook rood/oranje honingtinten zijn erin verwerkt. Er zijn verschillende vakjes die ook weer de beer voorstellen. Ik maak mij graag op met behulp van mijn vingers – in plaats van kwastjes – en sommige vakjes zijn zeer klein om dan de pigmenten goed op te pakken. Dus een kwastje voor de kleine vakjes is wel aan te raden. De kleuren zijn intens en goed gepigmenteerd, zoals de kleuren meestal zijn van I Revolution. Dat maakt het gebruik ervan extra fijn. 

Ik vind het een schitterend palette. Of je het nu wel of niet gaat gebruiken, het staat superschattig op je make-up plankje. Maar ik denk dat ik deze honingzoete tinten zeker wel vaak ga gebruiken.

Berry van Writing Berries is een freelance tekstschrijfster. Op haar website schrijft ze vooral over dagjes uit, maar ook over dieren en goede doelen. Dit schattige beertje sluit hier op die manier weer goed bij aan. Kijk ook eens op http://writingberries.blogspot.com
foto's: Berry de Nijs/Writing Berries

3 opmerkingen:

  1. Ik wil dit palette om de verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader, ik heb zelf de rosé kleurige beer. Daar komt ook nog een review met looks van online

      Verwijderen
  2. Wat een lief palette en wat een mooie beren bruine kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...