vrijdag 10 mei 2024

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) producten besteld: de nieuwste kleur lipoil (Cappuchino) de nieuwste kleur hyaluronic lip butter balm (Cappuchino) en het nieuwste lipproduct het lip set Baked met daarin een lipstick en lipliner. In dit artikel deel ik mijn eerste indrukken. Natuurlijk komen er ook uitgebreide reviews online.



Unboxing

Zoals altijd komen de producten van OGB in een prachtige crèmekleurige box met gouden details. Bij elke bestelling komt een kaart in de vorm van een hartje met een in goud geschreven positieve boodschap: A new day has come and it's 'Beauty'ful. So act like it. Het is echt een feestje om uit te pakken!


Lipoil

Er zijn inmiddels maar liefst 8 tinten lip oil te koop. De laatste drie nieuwe tinten zijn Cappuchino (warm bruin),  Shimmer Juice (licht roze glitter) en Heaven (koraal). Ik heb de kleur Cappuchino gekozen, omdat deze kleur het beste staat bij mijn huidtint. Koraal tinten doen niets positiefs voor mij en licht roze met glitters is ook niet altijd de beste kleur voor mij. Cappuchino is een prachtige warme donker bruine tint. Een kleur waar ik dol op ben. Net zoals al de andere lip oils van OGB voelen mijn lippen heerlijk gehydrateerd aan en hebben ze een mooie kleur.


Hyalurononic Lip Butter Balm

Twee jaar kwam OGB met de Hyalurononic Lip Butter Balm in de kleuren Rose Jam (heldere roze tint) en Berry Jam (zachte pruim tint). En nu hebben ze een zusje er bijgekregen: Cappuchino, een warme bruintint. Dit product kan je het beste omschrijven skincare meets make. Het hydraterende van een lipbalm en de glans van een lipgloss.


Lipstick & Lipliner Baked

Ook bestelde ik het allernieuwste lip product van OGB: Lipstick & Lipliner Baked. Een set met daarin een lipstick en bijpassende lipliner in een donker bruine kleur. Het is een matte lipstick, maar zo voelt deze niet aan op de lippen. Het voelt eerder romig aan.


Naar welk product ben jij het meeste benieuwd naar?

Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

6 opmerkingen:

  1. Die lip oil maakt wel nieuwsgierig. Alleen al om hoe het heet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh die koraal kleur lijkt me prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie producten! Ik ben super benieuwd naar de tint en de lipolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Watceen mooie producten, een lip liner heb ik al een hele tijd niet meer gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt zeker niet slecht, want ik heb altijd last van droge lippen en wat extra verzorging is altijd goed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel benieuwd naar de lipolie! Ik dacht dat lipolie enkel verzorgend zou zijn en niets van kleur zou geven

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...