maandag 5 oktober 2020

Review: Too Faced Papa Don't Peach Blush

Review Too Faced Papa Don't Peach Blush
Toen ik zag dat Too Faced een blush heeft die Papa Don't Peach heet, wist ik dat ik die moest hebben. Waarom? Allereerst de briljante verwijzing naar Papa Don't Preach van Madonna. En dan de vormgeving van de blush. Die is om van te water tanden. En dan de overheerlijke perzik geur. Tsja, ik ben nu eenmaal een grote muziek liefhebber die dol is op de geur van perzik en een zwak heeft voor woordgrapjes en een leuke vormgeving. En had ik al gezegd dat ik deze kleur blush nog niet in mijn collectie heb? Genoeg reden lijkt me zo om deze blush te kopen!



 Too Faced Papa Don't Peach Blush
Review Too Faced Papa Don't Peach BlushLaten we eerst kijken wat Too Faced zelf zegt over hun Papa Don't Peach blush: This peach essence-infused blush is the perfect bronzu peach shade that adds a pop of warmth, a sexy glow and fresh juicy sent to any complaction. Smells like peaches; rich, pigmented shade provides buidable payoff: wearable and flattering on any skin tone and brightening finish from giled pink pearl.

Review Too Faced Papa Don't Peach BlushDat klinkt goed, vind je ook niet?! En wat de denken van het verhaal achter Papa Don't Peach?! Dit verteld Jerrod Blandino over de blush op de website van Too Faced:  At dinner in Paris, Too Faced Co-Founder and Chief Creative Officer Jarrod Blandino had a culinary moment with a peach trifle dessert that featured peaches roasted on an open flame and caramelized. That rich bronzy peach color inspiered him to bring back the iconic Papa Don't Peach Blush from the Too Faced archives. He says it's the perfect natural blush with just engouh warmth and pop luminosity that every woman can wear.

Review Too Faced Papa Don't Peach Blush
Dit vind ik altijd zo leuk, het verhaal achter het product. Ik ben nu stiekem wel heel benieuwd naar het bijzondere dessert dat Jarrod heeft gegeten in Parijs!


Review Too Faced Papa Don't Peach Blush

De Papa Don't Peach Blush zit in een vierkant stevig doosje dat van metaal lijkt, maar eigenlijk stevig plastic is. Op de deksel ligt als het ware een vrolijk kijkende perzik. In reliëf staat er Too Faced en Papa Don't Peach in groen-gouden letters. Op de onderkant van het doosje staat nog wat over de blush. Het doosje heeft een goedwerkende magneet sluiting. Wanneer je het doosje open maakt, valt de grote ronde blush gelijk op. De blush is warm oranje en heeft een imprint van een perzik en de naam van de blush staat er ook in. De blush ruikt heerlijk zoet, niet direct naar perzik. De geur doet mij denken aan de snoepkettingen en snoephorloges die ik als klein meisje graag droeg dan wel opat.  Ook heeft de Papa Don't Peach Blush een handige spiegel in het doosje zitten. Onderaan bij de spiegel is dezelfde glimlachende perzik te zien die ook op de deksel staat.

Review Too Faced Papa Don't Peach BlushDe kleur van de blush is perzikachtig. Dat komt denk ik niet als een verassing gezien de naam Papa Don't Peach! Het is niet echt een matte blush, maar ook niet glitters. Het heeft een beetje glans, een mooie glow. De blush is erg subtiel. Iets waar ik erg van hou. Het opbouwen van Papa Don't Peach is goed te doen en de blush blend erg prettig met de huid.

Mijn mening
Ik vind Papa Don't Peach Blush van Too Faced een erg mooie perzik kleurig blush die heerlijk zoet ruikt. De blush is subtiel en is goed op te bouwen. Beide vind ik altijd erg prettig in een blush. Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik deze blush erg fijn vind!

Verkrijgbaarheid: Papa Don't Peach Blush van Too Faced is zowel bij de Bijenkorf als Douglas te koop. Bij de Bijenkorf kost de blush €25 en bij Douglas €29,50

32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verwijzing naar mijn vroegere idool!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik dus ook! Al is Madonna geen idool van mij

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk "zoete" verpakking voor deze blush. Ik word er vrolijk van. En ook de geur kwam bijna door mijn scherm heen. Verder ben ik niet zo van de make-up dus kan er geen oordeel over geven, enkel dat ik hem wat aan de prijs vind.... Is ie dat ook echt waard? In ieder geval fijn dat jij er tevreden over bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad niet goedkoop, maar ik vind het zeker waard!

      Verwijderen
  3. Wat een creatieve naam: Papa don't peach! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Too Faced heeft vaak van zulke creatieve en grappige namen

      Verwijderen
  4. Ik vind vooral de verpakking al erg mooi om te zien! Ik gebruik het zelf niet zo vaak, laat staan dat ik een zoetige geur zou kiezen, maar ze hebben er in ieder geval goed over nagedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is echt een totaal concept. de geur is niet overheersend. eenmaal op ruik je het niet meer

      Verwijderen
  5. Leuke productnaam en het verhaal erachter is ook zo leuk. Mooie blush en fijn dat het goed op te bouwen is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik hou hier van, een product waarin alles samen komt

      Verwijderen
  6. De verpakking alleen al is té schattig en zou ik daarom al meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat je goed zeg! Deze hele collectie schijnt super lekker te ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Klopt, ik heb nog 2 andere producten uit deze lijn en ze ruiken inderdaad allemaal even lekker

      Verwijderen
  8. Nog nooit over gehoord maar het klinkt erg aantrekkelijk. Leuke naam ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. perzikkleurige blush heeft een iets specialere tint en vind ik mooier dan roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er uit als een mooie blush, ik vind te heftig ook helemaal niks dus deze zou ik wel aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi resultaat, zelf draag ik nooit blush

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omg die verpakking van de blush...super cute...alleen daar ben ik ql verliefd op

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Schattig he?! Too Faced heeft altijd van dit soort schattige verpakkingen

      Verwijderen
  13. Wow wat gaaf vooral de verpakking. En ja Madonna blijft uniek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Too Faced heeft altijd van dit soort schattige verpakkingen. Dat is absoluut zo!

      Verwijderen
  14. Peach is altijd een goede en veilige kleur om als blush te gebruiken, het geeft een frisse en jonge uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah als 80s kind vind ik de verwijzing natuurlijk erg leuk! En wat een schattige verpakking ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alleen al de naam, daar zou ik hem voor willen kopen! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...