dinsdag 21 mei 2024

Review: By Dash Beauty make up tas

Review By Dash Beauty make up tas
Naast make up, ben ik ook dol op make up tasjes. Je moet jouw make up natuurlijk wel ergens in doen als je het wilt meenemen. En het liefste natuurlijk wel in een stijlvol make up tasjes. Ik heb daarom ook een kleine collectie make up tassen van verschillende merken en formaten. Recentelijk is daar een nieuwe make up tas bijgekomen. En wat voor eentje! Benieuwd waarom ik zo blij ben met de make up tas van By Dash Beauty? Dan moet je zeker verder lezen!


By Dash Beauty make up tas

Benieuwd wat By Dash Beauty zelf zegt over hun make up tas? Dit valt er op de website te lezen:

Review By Dash Beauty make up tas
De By Dash Beauty make up tas in het roze is een absolute must have voor elke beauty lover! Leuk voor jezelf maar ook een echte eye catcher om aan iemand cadeau te geven. De beauty tas is ontworpen met extra aandacht voor het materiaal, ontwerp en gebruiksvriendelijkheid. De tas is gemaakt van 100% veganistisch imitatieleer waardoor deze extra stevig is. Door de middel grote afmeting is de make up tas perfect om te vullen met je favoriete beauty producten en mee te nemen en ook heel handig voor op vakantie. De make up tas bevat binnen vier compartimenten waardoor het verdelen van je producten extra makkelijk en overzichtelijk is. Zo hoef je nooit meer te graaien naar je beauty items maar zijn deze overzichtelijk.


Review By Dash Beauty make up tas


De make up tas is 18 cm bij 13 cm bij 5 cm groot en telt een groot hoofdvak en aan weerszijden kleinere vakjes. De binnenkant is goudkleur en gemaakt van polyster. De buitenkant van de make up tas is gemaakt van vegan imitatieleer (PU). Als je het niet zo weten, dan zou je denken dat het tasje van echt leer is. Op de buitenkant staat er in grote letters By Dash Beauty. Het BDB logo is ook terug te vinden op de goudkleurige ronde rits. Ik vind de By Dashy Beauty make up tas erg fijn in gebruik. Hij is groot genoeg om alles wat ik nodig heb in op te bergen en daarbij ziet de make up tas er prachtig uit. Ik vind het echt een aanvulling op mijn collectie!



Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty make up tas kost €22,95 en is online verkrijgbaar bij By Dash Beauty.

Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige make-up tas! Verliefd op de mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke make-up tas voor mijn schoondochter. Ik zal de link met haar delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig make-up tasje ik vind de kleur heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi design heeft het make- up tasje, ik ben ook weg van de kleurtint.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. By Dash Beauty29 mei 2024 om 11:23

    Bedankt voor je mooie review weer lieve Tessa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie make-up tas van By Dash Beauty, ik vind de kleur ervan ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt me een erg handige make-up tas met de aparte zijzakjes. En de kleur is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...