dinsdag 27 februari 2024

Review: MAC Sweets for my sweet blush

Review MAC Sweets for my sweet blush

Vorig jaar heb ik de Fashion Week Masterclass bij MAC bijgewoond. Een van de producten die gebruikt waren was de Extra Dimension blushes. Die vond ik zo mooi, dus nam ik er een mee naar huis. Benieuwd voor welke kleur ik ben gegaan en wat ik er van vind? Dat lees je in deze review. 



MAC Extra Dimension Blush Sweets for my sweet

Er zijn negen verschillende tinten blush en mijn oog viel gelijk op de tint Sweets for my Sweet. Dit is een mid tone yellow pink tint. Een heerlijk opvallende kleur. I love it! 


Review MAC Sweets for my sweet blush

De Extra Dimension Blush van MAC is een bijzondere blush:

Een moderne hybride blush, die de soepelheid van een crème combineert met de mengbaarheid van een vloeistof en de finish van een poeder, met langhoudende kleur en prismatische reflecties. Van zachte pastelkleuren tot koraal en paars; deze blush heeft een elegante textuur die het licht reflecteert en als een tweede huid aanvoelt.

De blush zit in dezelfde verpakking als de Extra Dimension Skin Finish highlighter: een rond plastiek doosje met een doorzichtige deksel waarop MAC staat. Ik vind zulke doosjes altijd erg handig, omdat je gelijk ziet welke kleur je te pakken hebt. De blush zelf heeft een imprint bestaande uit horizontale strepen en de naam MAC.


Review MAC Sweets for my sweet blush

Ik heb dus de kleur Sweets for my sweet en in de verpakking ziet de kleur er erg heftig uit: fel roze. Gelukkig valt de heftigheid mee wanneer je de kleur aanbrengt op jouw wangen en uitblend. Dan is de blush een stuk subtieler, maar nog steeds wel erg goed zichtbaar. Daarnaast is de blush goed opbouwbaar, dus als je van een heftige blush houdt, dan zit je ook goed met Sweets for my sweet! Ook over de houdbaarheid van deze prachtige blush niets dan goed. Aan het einde van de dag zit de blush er nog net zo netjes op als aan het begin van de dag!


Zou jij deze kleur blush dragen?


Verkrijgbaarheid

De Extra Dimension Blush Sweets for my Sweet kost €39 en is te koop bij de MAC winkel in Amsterdam, maar ook online. Verder verkoopt de Douglas en de Bijenkorf deze blush in geselecteerde winkels en online.

13 opmerkingen:

  1. Ja deze kleur is echt wat voor mij
    Ik hou wel van die krachtig tinten
    Overdag hou ik het meestal wat zachter maar bij avond en uitgaan vind ik het wel tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje zeg, hier hou ik wel van! Ik vind MAC sowieso een heel mooi merk, dus deze zou ik zeker dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een prachtige tint! Een mooie mengeling van rood en roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne kleur. Die zou mij ook staan. Mooie review.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb als jong meisje die kleur gedragen, maar nu gebruik ik geen blush meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en leerzaam dat je een nieuwe masterclass hebt bijgewoond! Mooie kleur blush ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fleurige lentetint. Voor mij iets te roze, ik zou eerder voor roestbruin gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi merk. Dit is geen goede kleur voor mij, maar wel heel leuk om te zien hoe jij het product gebruikt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh I love it! Ik zou dit tijdens uitgaan wel dragen. Overdag zou ik eerder kiezen voor iets subtielers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleur zou mij echt te fel zijn, vooral omdat ik dit nooit gebruik en dan eerder voor een subtieler tint zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank voor deze handige review. Ik kies meestal voor een donkerder tint, maar dankzij jouw aanbeveling ben ik om!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kleur. Als visagiste werkte ik vroeger graag met MAC, maar ze zijn helaas niet zo diervriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...