vrijdag 23 februari 2024

Review: N Home London Muse

N Home London Muse

Sinds november 2022 heeft Nikkie Plessen een Home Collection.  Om deze collectie te vieren bezocht Nikkie en haar team de verschillende filialen van de Bijenkorf (waar de collectie te koop is). Natuurlijk ging ik daar heen en kocht ik een aantal producten. Benieuwd naar hoe de collectie er uitziet en welke producten ik heb? Dat lees je allemaal in dit artikel.


N-Home

De N-Home collectie bestaat uit drie lijnen: Jardin de Paris (dit is de huisgeur van alle N Brand Stores), London Muse en Golden Alps. De Jardin de Paris en London Muse collecties bestaan uit 8 producten: geurkaars (in twee formaten), geurstokjes (in twee formaten), body wash, body lotion, hand wash, hand lotion, clothing spray en een roomspray. De Golden Alps collectie bestaat uit een hand wash, hand lotion, room spray, geurkaars (ook twee formaten) en geurstokjes (wederom in twee formaten). De prijzen van de producten liggen tussen de €10,50 voor Clothing Spray en de €54,50 voor de Golden Alps geurstokjes en Golden Alps geurkaars.


London Muse 

Ook mijn favoriete stad heeft zijn eigen geurlijn: London Muse.

London Muse is een explosie van verschillende hout tonen die spelen met de mystieke tonen van de tabakplant en vetiver. De stralende frisheid van Italiaanse bergamot markeert de topnoten. In het hart versmelten lavendel en zwarte peper om zo een aantrekkelijke mix te creëren. Samen met sensuele vanilletonen en de warmte van amber zijn alle facetten elegant omhult.

London Muse bestaat uit de volgende noten: Italiaanse bergamot, grapefruit (topnoten), Zwarte peper, lavendel (hartnoten) en Vanille, amber, Guaiac hout, vertiver, muskus, tabak (basisnoten). Het is een wat stoerdere geur dan het zoete en liefelijke Jardin de Paris.


Uit de London Muse lijn heb ik de hand lotion gekocht: 

N Home London Muse
De London Muse Moisturizing Hand Lotion is een voedende handlotion speciaal ontwikkeld voor droge handen die meer verzorging nodig hebben. Deze handlotion is speciaal ontwikkeld voor droge handen die net wat meer verzorging nodig hebben. De rijke en hoogwaardige formule zit boordevol natuurlijke oliën, zoals avocado olie, amandelolie, en Sint-Janskruid olie. De handlotion bevat vele mineralen en vitamines A, C en E met een antioxiderende, hydraterende en verzachtende werking. De lotion ondersteunt het herstellend vermogen van de huid door gebruik te maken van hoogstaande essentiële oliën en kruidenextracten. Combineer de handlotion met de London Muse Refreshing Hand Wash voor een gezuiverd en gehydrateerd gevoel.

Net zoals de body wash, is de hand lotion geschikt voor elk huidtype en  bevat het geen dierlijke producten. Ik heb een gevoelige huid, maar mijn huid reageert gelukkig goed op deze vloeibare zeep. Nadat ik mijn handen heb gewassen met deze zeep, voelen mijn handen ziet alleen schoon aan, ze voelen verzorgd aan en ze ruiken ook nog eens lekker!

De London Muse Handwash kost €12,50 voor 250 ml

10 opmerkingen:

  1. Hebben jullie even mazzel met die geur van Londen. Zelf gebruik ik het liever niet. Krijg snel hoofdpijn van die geuren. Ook moet ik altijd hoesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn wel echt beauty's om te zien! Leuk om cadeau te geven ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is best heel guur buiten dus deze handlotion lijkt me heerlijk verzorgend voor de handen. En ik vind de verpakking enorm leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik vooral heel leuk vind aan deze lijn, is dat de typerende kenmerken van Londen terug te zien zijn in de verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verpakkingen! De geur klinkt ook wel heerlijk hoor. Ik zou de London Muse hand lotion zo zelf in huis zetten. Hele mooie vormgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n toffe verpakking zijn dit wel heel toffe items om cadeau te geven aan Londen-, Parijs- of Alpen-fans.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het al. Weer een artikel met een link naar London. Haha! Houtgeuren vind ik lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verzorgingsproducten met een Engelse uitstraling, behalve Nikki. Ik ben benieuwd naar de geur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De geur van de London Muse lijn zou mij erg bevallen, denk ik. Ook een heel leuke verpakking trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wist helemaal niet dat zij een home collection heeft, leuk zeg! Deze set ziet er wel heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...