vrijdag 1 maart 2024

Review: Ted Baker lipstick set

Ted Baker lipstick set

Het Britse merk Ted Baker is een grote favoriet van mij. Het begon allemaal met een handtas en ondertussen heb meerdere tassen, portemonnees, jurken, parfums en sieraden. Maar wat ik nog niet had, was make up van Ted Baker! Tijdens mijn meest recente tripje naar Londen is daar verandering in gekomen! Bij Boots kocht ik namelijk een lipstick set en een oogschaduw set. In dit artikel vertel ik meer over het lipstick set. 


Ted Baker lipstick set

Elk jaar komt Ted Baker met een aantal cadeausets uit die exclusief te koop zijn bij Boots in Engeland. Afgelopen oktober was ik in Londen en verkochten ze deze set al. Het eerste set dat ik kocht was het lipstick set.


Ted Baker lipstick set

De set komt in een mooie zwarte doos met bloemenprint. De verpakking is erg stevig en kan gemakkelijk herbruikt worden. In de set zitten de volgende producten: een zakspiegel van nepleer, een lipmasker, twee lipbalms in de kleuren roze en bruin met twee bijpassende lipliners. De vormgeving van alle producten is hetzelfde: zwart met in gouden letters staat er Ted Baker op de producten.




Ik ben erg blij met het spiegeltje, het is ziet er stijlvol uit én het heeft twee spiegels. Een gewone spiegel en een vergrotende spiegel. Ideaal als je bijvoorbeeld een lipliner wil aanbrengen.


Ted Baker lipstick set

Het lipmasker voelt erg prettig aan op de lippen. Ik gebruik ze voor het slapen gaan en mijn lippen voelen de volgende dag heerlijk zacht en gehydrateerd aan.


De twee lipliners hebben een smalle punt waarmee je gemakkelijk een lijntje op jouw lippen tekent. Het grote voordeel van een lipliner is, is dat je jouw lipstick netjes kunt aanbrengen én jouw lipstick blijft langer zitten. De punt van de lipliner is lekker stevig, waardoor je dus makkelijk een lijntje tekent.


Ted Baker lipstick set

In deze set zitten twee lipbalms. Qua textuur en houdbaarheid zijn het zeker lipbalms. Ze zijn namelijk lekker romig, waardoor je na het drinken van bijvoorbeeld een kopje thee jouw lippen wel moet bijwerken. De set heeft twee uiteenlopende kleuren: een bruine lipbalm die subtiel aanwezig is op de lippen en een roze lipbalm die lekker fel en aanwezig is.


Ik ben erg blij dat ik deze set heb kunnen kopen. Het is voor mij echt een aanvulling op mijn Ted Baker én make up collectie. Ik heb zelf £20.00 voor deze set betaald.


Wat vind jij van deze Ted Baker lipstick set?

10 opmerkingen:

  1. Voor mij een nieuw merk, ik kende deze nog niet. Ziet er wel erg mooi en strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super mooie set! De doos waarin deze komt is ook heel mooi. Snap dat je het als een aanvulling ziet en er erg blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie set lipsticks, ik vind de roze kleur erg mooi. Goed om te weten dat je een set in Londen kunt kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige set! Ook om cadeau te geven! Een lipmasker klinkt ook intrigerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat valt mij nog mee qua prijs voor zo'n uitgebreide set! De kleuren zijn ook erg mooi, maar vooral de verpakking spreekt mij enorm aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrina; wat een mooie set
    Ik moet eerlijk zeggen ken het merk niet
    Maar ga eens op mijn gemak kijken
    En lipmasker is ook een nieuw iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wat een toffe verpakking. Gaaf zo'n lipstickset, die heb ik nooit eerder gezien. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, dat ziet er goed uit zeg! En de prijs valt ook best mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicee! Ik ga deze zeker uitproberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicee! Ik ga deze zeker uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...