dinsdag 27 juni 2023

Review: MAC Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen

Review MAC  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen

Als er een merk is die met vernieuwende make up producten komt, dan is het wel MAC. Zo hebben ze een tijdje geleden de Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen uitgebracht. Ik had dit bijzondere product al veelvuldig op Instagram voorbij zien komen, maar ik wist nu niet goed wat het is. Is het een foundation? Is het een concealer? Dus toen ik recentelijk in Amsterdam was, ben ik natuurlijk naar de MAC Pro Store gegaan om dit vernieuwde product van dichtbij te bekijken. Nadat het product mij werd uitgelegd en getest had, was ik verkocht! Benieuwd hoe je dit product gebruikt? Lees dan vooral snel verder!


Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen

Dit is wat MAC zegt over dit bijzondere product:

Klikken, tikken, gaan! Verberg en corrigeer, hier, daar of overal, met de MAC nauwkeurige gezichtspen die niet in plooien loopt of klontert. Deze twee-in-één concealer en foundationpen loopt niet uit, is waterbestendig en blijft 36 uur lang comfortabel zitten voor de beste foundationdekking. Het camoufleert ook kringen onder de ogen, verbergt roodheid en oneffenheden en egaliseert de huidtint. De maskervriendelijke formule is verrijkt met vitamine E, hyaluronzuur en cafeïne en is gemakkelijk aan te brengen, op te bouwen en te blenden. Verkrijgbaar in 33 flexibele, medium tot volledig op te bouwen tinten met een natuurlijke matte finish. Deze lichte, hydraterende pen is gemaakt voor iedereen.

 

Review MAC  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen
Kortom: het is dus een twee in een concealer en foundation die een medium tot volledige dekking heeft en een natuurlijk matte finish heeft.


De vormgeving van de MAC Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen is echt zo tof: het is een druk pen. De pen is zwart met een doorzichtige cartridge met daarin de concealer. In zilveren letters staat de merknaam en productnaam op. 


Wanneer je de Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen wilt gebruiken als concealer, klink je heel lichtjes op de achterkant van de pen. Je krijgt dan precies genoeg product. Wil je het product als foundaiton gebruiken, dan moet je wat harder klikken of twee keer lichtjes.


Review MAC  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen

Ik gebruik de pen vooral als concealer, omdat deze erg dekkend is. En op sommige dagen heb ik dat echt nodig. Het eerste wat mij op valt is dat de kleur erg licht is. Veel lichter dan mijn eigen huid. Nadat je het product hebt aangebracht, dan wordt de concealer/foundation nog wat donkerder. Het is dus daarom wel aan te raden om een lichtere kleur te nemen dan normaal. Ik raad ook aan om dit product in een MAC winkel te kopen, zodat je zeker bent van een perfecte kleur match. En met 33 tinten zal dat ongetwijfeld geen probleem zijn! Afgezien dat de concealer/foundation erg dekkend is, is de houdbaarheid ook erg goed. Ik heb de  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen gedragen als foundation naar het concert van Metallica afgelopen april. En ik kan je vertellen, toen ik 's nachts thuis kwam, zat alles nog netjes op zijn plek zonder vervaagd te zijn.  Behalve de zeer goede dekking en houdbaarheid, blend je het ook gemakkelijk met jouw huid. Ik ben echt fan. 


Wat ik fijn vind, is dat het twee-in-een product is. Perfect om mee te namen op vakantie! Scheelt weer in de koffer ;)


Wat is jouw gedachte over dit product? Zou jij het gebruiken?


Verkrijgbaarheid

Review MAC  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen

De MAC  Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen kost  €34 en is te koop bij de verschillende MAC verkooppunten zoals de MAC Pro Store in Amsterdam, DOuglas en de Bijenkorf. Maar natuurlijk ook online bij de genoemde winkels.

8 opmerkingen:

  1. 36 uur vind ik lekker lang! Wat fijn dat het wat dat betreft zo duurzaam is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een ideaal product, welke handig is om in je tas bij de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzonder en veelzijdig product. Het klinkt origineel! Super dat je er zo tevreden over bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een twee in een product is altijd fijn, als beide van een goede kwaliteit zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt mij vooral ideaal dat het zo lang goed blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja MAC ik blijf het een fantastisch merk vinden! Je hebt mij hiermee toch over de streep getrokken om dit aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig dat het een 2-in-1 product is! Ideaal voor op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit lijkt me dus echt ideaal om bij je te hebben in de handtas!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...