woensdag 22 juli 2020

Review: Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick

Review Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick Vaste bezoekers van mijn blog weten het: ik hou van lipsticks! Ik was daarom ook heel erg blij toen ik de Volume Vinyl Lipstick van Deborah Milano kreeg.  Benieuwd hoe deze lipstick mij bevallen is? Dat lees je in deze review!

Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick 
De Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick wordt als volgt omschreven: De Volume Vinyl Lipstick geeft de lippen een direct vollere uitstraling door een intense glans en onweerstaanbare kleurafgifte te combineren in een vloeibare lipstick. De formule is langhoudend, plakt niet en voelt comfortabel aan op de lippen. Hydrateert en beschermt de lippen gedurende de dag. 


Review Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick Hydratatie, bescherming én kleur, dat is een combinatie in een lipstick waar ik heel blij van word. Jouw lippen krijgen niet alleen een mooie kleur, maar ze worden ook nog een verzorgd! De Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick zit in een prachtig verpakking: de onderkant is transparant waardoor je direct ziet welke kleur lipstick je te pakken hebt. In mijn geval kleur nummer 02 Nude Rose. Het transparante gedeelte loopt halverwege over in zwart. In zilveren letters staat Deborah Milano en Volume Vinyl lipstick Op de achterkant staat nog wat extra informatie: full color extra shiny liquid lipstick. En daar ben ik het helemaal mee eens. Maar daar later meer over. De applicator van deze liquid lipstick is een deer too met een uitsparing waardoor de lipstick gemakkelijk aan te brengen is op de lippen. De lipstick brengt prettig aan en geeft een kleur én mooie glans. Na een kopje thee met wat lekkers moest ik mijn lippen een beetje bijwerken, omdat de lipstick in het midden van mijn lippen vervaagt was.

Mijn mening
swatch Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick
Ik vind de Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick een prettige liquid lipstick die een mooie kleur en glans geeft. Ook de vormgeving van deze lipstick is erg mooi. Het enige 'nadeel' wat ik kan bedenken, is het feit dat je jouw lippen moet bij werken na elke maaltijd ondanks dat het een liquid lipstick is. Al vind ik dit zelf niet echt een probleem, vandaar dat ik nadeel ook tussen aanhalingstekens heb gezet.

Wat vind jij van de Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick?

Verkrijgbaarheid: de Deborah Milano Volume Vinyl Lipstick is te koop bij onder meer Douglas voor €11,75 en is verkrijgbaar in 9 kleuren.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

17 opmerkingen:

  1. opes, ik smeer 1 x endan moet het de rest van de dag goed zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij sommige lipsticks heb ik dat ook, andere moet ik af en toe bij werken

      Verwijderen
  2. Ik ben dol op lipstick maar gebruik wel altijd dezelfde kleur en merk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daarom koop ik altijd matte liquid lipsticks, die hoef je maar 1x op te smeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De prijs is niet altijd een indicatie hoe lang een lipstick blijft zitten. Het vaak te maken met het soort lipsticks, zo blijven matte lipsticks langer zitten dan cream lipsticks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik heel weinig lipstick, hooguit een keertje een lipgloss. Het past gewoon niet zo bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh wat een mooi kleurtje! Ik hou alleen niet echt van die substantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehh die klinkt goed en wat een mooie kleur zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur zeg! Ik zou deze zeker kunnen kopen, en dat je hem regelmatig moet bijwerken vind ik niet zo'n ramp. Goede reden om meteen te kijken of je haar nog goed zit 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de formule zo onwijs fijn en draag het echt vaak!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...