maandag 15 mei 2023

Review: N Beauty Lipgloss Chocolate

Review N Beauty Lipgloss Chocolate
Steeds vaker kies ik voor een lipgloss op dagen dat ik mijn make up simpel hou. Een lipgloss die ik graag draag is de lipgloss van N-Beauty in de kleur Chocolate. Benieuwd wat ik zo fijn vind aan deze lipgloss? Dat lees je in deze review!


N-Beauty Lipgloss Chocolate

De lipgloss van N-Beauty is een zo genoemde plumping lipgloss. Maar wat houdt dat in volgens N-Beauty

Een lipgloss die een tintelend gevoel geeft en je lippen onmiddellijk voller laat lijken! Een comfortabele glans met een stralende finish die niet zwaar of plakkerig is. De perfecte combinatie voor een opvullende, hydraterende, voedende en liftende werking. Onze Plumping Lipgloss bevat de nieuwste generatie actieve ingrediënten voor een direct en langdurig voller effect. Breng naar wens rechtstreeks op de lippen aan. Een licht tintelend gevoel dat tot 5 minuten kan aanhouden is normaal.

Normaal gesproken vind ik dit type lipgloss niet prettig. De ingrediënten die voor het plumping effect moeten zorgen, geven mij vooral irritatie en pijn. Kleine spoiler: dat is bij deze lipgloss gelukkig niet het geval!


Review N Beauty Lipgloss Chocolate

De lipgloss komt in een doorzichtige tube met een zilveren dop. In het zwart staat de N (het logo van N- Beauty) en plumping lipgloss. Ik ben altijd een voorstander van doorzichtige verpakkingen als het gaat om lipgloss, omdat je dan in één oogopslag kunt zien welke kleur het is. Er zijn vijf kleuren plumping lipgloss: Peach, Pink, Nude, Chocolate en Ruby Red (deze zat eerst in de kerst set, maar is sinds kort ook los te koop). 


De kleur Chocolate is een mooi, niet al te opvallende kleur. Zoals ik al eerder schreef, deze lipgloss heeft een plumping effect. Dit gaat vaak gepaard met tintelende lippen. Dat is bij deze lipgloss ook het geval, maar binnen één minuut was dit gevoel al weg getrokken. Of mijn lippen echt voller zijn, dat durf ik niet te zeggen. De houdbaarheid is zoals te verwachten bij een lipgloss: na eten en drinken moet je wel bijwerken.


Gebruik jij wel eens van plumping lipgloss?


Verkrijgbaarheid

De N- Beauty lipgloss is verkrijgbaar bij de Nikkie winkels, online bij Nikkie en bij Douglas (zowel online als bij geselecteerde filialen). De lipgloss kost €20

8 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat plumping lipgloss dat effect had. Ik ga toch wel eens naar de website kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie warme kleur lipgloss, welke je bij veel outfits kunt dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is alweer jaren geleden dat ik een plumping lipgloss heb gebruikt. Zouden ze deze ook hebben die een X aantal uur blijven zitten? Dat lijkt mij ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur. Al zou ik hem zelf niet snel op doen, want ik vind hem voor mij wat aan de donkere kant. Maar lipgloss vind ik vaak wel fijn om op te doen als ik ergens naartoe ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om je review te lezen. Onlangs kocht ik een lippenbalsem die eigenlijk ook een lippenstift is, maar wel aanvoelt als een fijne lippenbalsem. De kleur was mooi roos en bleef ook heel lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Krijg je er ook echt vollere lippen van? Ik heb zoiets nog nooit gebruikt. Het kleurtje vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, maar het lijkt me wel handig om lippen wat voller te laten lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat deze geen irritatie geeft. Ik heb zelf nooit plumping lipgloss gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...