vrijdag 22 april 2022

N-Beauty bij Douglas

N Beauty Douglas
Sinds deze week is N-Beauty, het make up merk van multitalent Nikkie Plessen, te koop bij Douglas. Online én bij geselecteerde filialen. Om dit te vieren toert Nikkie en haar team vandaag, morgen en zondag door Nederland voor meet and greets bij geselecteerde Douglas filialen. Vandaag was ze bij de Douglas op de Lijnbaan in Rotterdam. Als liefhebber van haar kleding en make up moest ik er natuurlijk heen!



Rond het middag uur kwam Nikkie, gekleed in een knalroze shirt op een prachtige vegan leren broek Douglas binnen gewandeld samen met haar team die allemaal prachtige knalroze jurkjes droegen. Het was een knallende entree! 


Iedereen die aanwezig was bij de meet and greet kreeg een mooi roze N-Beauty toilettasje. De mijne liet ik signeren en staat nu te schitteren in mijn beauty kamer.




De meet and greet duurde ongeveer een halfuur, maar Nikkie nam voor iedereen uitgebreid de tijd om op de foto te gaan en een praatje te maken. Ze was echt geïnteresseerd in jou. Dat vond ik echt super! Natuurlijk wilde ik ook mijn collectie N-Beauty uitbreiden. Dus ik vroeg aan Nikkie welke kleur lipgloss zij mij aanraadde, aangezien een lipgloss perfect is voor de lente. Ze adviseerde mij de kleur Peach (die had ze zelf ook op). Het is een mooie subtiele kleur die perfect is voor de lente als je het mij vraagt! Binnenkort komt er een uitgebreide review online van de lipgloss. So stay tuned!

Alle make up producten van N-Beauty kan je bij Douglas kopen (en natuurlijk bij de winkels van Nikkie zelf en op haar website): van lipstick tot oogschaduw tot highlighters, foundations en nog veel meer!

Zaterdag zal Nikkie en haar team de volgende filialen van Douglas bezoeken: Groningen (tussen 11 en 12 uur), Zwolle (tussen 13:30 en 14:30 uur) en Enschede (tussen 16 en 17 uur). Op zondag zal de volgende steden bezoeken: Maastricht (tussen 12 en 13 uur), Arnhem (tussen 15 en 16 uur) en Utrecht (tussen 17 en 18 uur).

Ben jij al bekend met de make up van N-Beauty?

7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Tessa! Dit is toch leuk als je haar dan in het echt ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je haar persoonlijk ontmoet hebt en nog een beauty advies hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er naar uit dat je een prachtige tijd gehad hebt. Zo leuk dat je haar ontmoet hebt. Chique dat je nu een gesigneerd toilettasje hebt zeg!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je zo'n fan bent van die producten, is het natuurlijk super leuk dat je daarbij kan zijn en dat ze zoiets organiseren. Heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda | Jo's Beauty Corner26 april 2022 om 10:28

    Leuk dat je haar mocht ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat je hierbij bent geweest! Als ik dat had geweten was ik er ook haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk joh dat je bij dit event bent geweest en ook nog advies van haar hebt gekregen. Ik gebruik zelf weinig make-up en wist dan ook niet dat ze dit ook doet, ken wel haar kledinglijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...