maandag 12 december 2022

Preview: N Beauty The Perfect Bronze & Glow Kit

Preview  N Beauty The Perfect  Bronze & Glow Kit

Een andere favoriet lifestyle merk van mij komt ook met een prachtig make up cadeau voor de feestdagen. Ik heb het over N Beauty en The Perfect Bronze & Glow Kit. Wat er allemaal in deze set zit, lees je in dit artikel.



Vorig jaar kwam N Beauty ook met een speciaal set voor de feestdagen. Die heb ik overgeslagen, omdat er te veel producten in zaten die ik niet gebruik, zoals gouden en zwarte oogschaduw en lichtroze en blauwe eyeliner. Maar bij The Perfect Bronze & Glow Kit is dat wel anders! Alle producten zijn echte Tessa producten en kleuren!


N Beauty The Perfect Bronze & Glow Kit

N Beauty The Perfect  Bronze & Glow Kit

Ontdek het geheim achter een glamoureuze and stralende make-up look met de The Perfect Bronze & Glow Kit! Het geheim zit hem in onze Plumping Lipgloss, Natural Glow Bronzer and onze Bold Eyeshadow Pencils. Perfect verpakt in een metallic make-up tasje! Kan ook gebruikt worden als clutch voor bij je party outfit. Bij N BEAUTY zijn we gek op een glanzende en gebronsde look, al helemaal voor de feestdagen! Drie producten die samen voor een lumineuze make-up look zorgen.


De volgende producten zitten in The Perfect Bronze & Glow Kit

N Beauty lipgloss

- Plumpling Lipgloss in de kleur Ruby Red: Deze lipgloss heeft een diepe rode kleur en zorgt voor een langdurig plumping effect. Creëer fantastische, glanzende lippen die gehydrateerd zijn, niet plakkerig aanvoelen en nog voller lijken!

Ik heb zelf al twee van deze lipgloss in mijn verzameling: Peach en Chocolate. Wat ik fijn vind aan deze lipgloss, is dat ze mooi gepigmenteerd zijn voor een lipgloss en ondanks dat het een zo genoemde plumpling lipgloss is, dat ze aangenaam aanvoelen op de lippen. De kleur Ruby Red vind ik echt super mooi. Perfect voor de kerstdagen. Maar eigenlijk voor elke dag wel! 


N Beauty highlighter

- Natural Glow Bronzer in de kleur Bronze: Wat is een bronze & glow kit zonder een highlighter! Deze glanzende bronzer geeft een oplichtend effect door de mix van parelachtige kleuren en pigment in bruintonen. Elegant, een unieke blend en geeft een zijdezacht gevoel; alles wat je wil van een highlighter!

Je kunt de highlighter aanbrengen op jouw jukbeenderen, topje van je neus, op je cupidoboogje (het stukje huid tussen jouw neus en jouw bovenlip), onder jouw wenkbrauwen of in het binnenste hoekje van jouw ogen.

De highlighter is, net zoals de andere twee highlighters die ik heb van N Beauty, goed gepigmenteerd en kan je gemakkelijk opbouwen qua intensiteit.


N Beauty oogschaduw
- Bold Eyeshadow Pencils in de kleuren Metallic Taupe en Metallic Copper: Een crèmige textuur en totale dekking op je ooglid! Met deze potloden heb je oneindig veel mogelijkheden, want je kunt de Metallic Taupe en Metallic Copper oogschaduw potloden op elk gebied rond je oog aanbrengen.

Je kunt de oogschaduw op verschillende manier gebruiken. Zo kan je de oogschaduw aanbrengen op jouw wimperrand of op het bewegend ooglid en dit dan uitblenden.

De oogschaduw potloden zijn gemakkelijk in gebruik en blenden. De kwaliteit van de oogschaduw potloden zijn goed, zowel qua pigmentatie als houdbaarheid.


Zoals je ziet, bevat The Perfect Bronze & Glow Kit alles voor een complete feestelijk look.


Wat vind jij van deze set?


Verkrijgbaarheid

De N Beauty The Perfect Bronze & Glow Kit kost €75 en is te koop in alle Nikkie filialen en op de website van N Brands. Je kunt de set ook kopen online bij Douglas en geselecteerde Douglas filialen.

18 opmerkingen:

  1. Wat een handige set, zo zie je er stralend uit tijdens de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje en die highlighter ziet er ook erg mooi gepigmenteerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi en geschikt uit voor de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het helemaal bijzonder dat er nu potloden zijn voor oogschaduw! Het lijkt me wel lekker makkelijk aanbrengen ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke set in mooie kleuren. Ik hou van koele tinten, vooral de eyeshadow vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me ontzettende leuke make-up om te gebruiken met eindejaar, vooral dan door de metallic kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi set om cadeau te geven. Vooral de potloden lijken me handig in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Interessante set om te geven als cadeau. Zelf zou ik de lipgloss willen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk tas, en super handig voor de feestdagen. Een goede cadeau tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ook nog eens feestelijk uit, ideaal als cadeau me dunkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, die lipgloss zou ik graag eens willen proberen. Wat handig dat ze zo'n setje hebben gemaakt, ideaal als cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is in ieder geval leuk dat deze set op elkaar is afgestemd en zal het ongetwijfeld goed doen als cadeautje met de kerst in aantocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Natural Glow Bronzer ziet er heel aantrekkelijk uit. Die zou perfect zijn voor de feestdagen 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die ziet er goed uit. Ik wil hem ook eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er goed uit. Ik ken het merk niet. Ben wel nieuwsgierig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie set! Fijn dat alle kleuren zo op elkaar afgestemd zijn. En in een mooi en handig tasje ook nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie set, vooral voor de feestdagen! Ik gebruik altijd een bronzer. Geeft net dat beetje extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie beauty kit voor de feestdagen. Ben vooral benieuwd naar de highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...