vrijdag 19 mei 2023

Review: N Beauty Blush Bright Pink

Review N Beauty Blush Bright Pink

 Al enige tijd heb ik de Sweet Peach blush van N Beauty. Een mooie subtiele perzikkleurige blush. Ze hebben ook een roze variant: Bright Pink. Ik zat een tijdje te twijfelen of ik deze blush nu wel of niet moest gaan kopen, want ze ziet er wel erg fel uit in de verpakking. Maar of dat zo ook is op de huid? Dat lees je in deze review!

N-Beauty Perfect Wonder Blush 

Dit is wat N Beauty zelf zegt over de blush:  

De Perfect Wonder Blush laat een gezond ogende blos achter op je wangen en geeft structuur aan je teint. De luchtige formule voelt licht aan en zorgt voor een natuurlijke blush-look.

Wat ik fijn vind aan de beauty producten van N Beauty is dat ze zo veel mogelijke schadelijke ingrediënten proberen te vermijden. Zo bevat de blush geen nanomaterialen, phenoxyethanol, oliën, parabenen en wassen. Daarbij worden de producten (of ingrediënten) niet op dieren getest en zijn de producten vegan vriendelijk.


Review N Beauty Blush Bright Pink

De blush heeft precies dezelfde vormgeving als de highlighter: rond met in het wit de letter N. Een mooie en strakke vormgeving. Maar niet heel handig als je, net zoals ik, meerdere van deze producten hebt. De blush bevat een grote ronde spiegel. Dankzij deze spiegel kan je de blush gemakkelijk meenemen op vakantie of mee te nemen voor een touch up onderweg.


Review N Beauty Blush Bright Pink

Alle producten van N Beauty zijn erg goed gepigmenteerd. En dat geldt ook voor de Perfect Wonder Blush! Je hebt maar een heel klein beetje nodig om een mooie blos op jouw wangen te krijgen. Als je van wat meer opvallende wangen houdt, dan kan je deze blush ook erg goed opbouwen. Daarbij kan je de blush ook mooi blenden met jouw huid voor een natuurlijk resultaat. De blush ziet er erg fel uit in de verpakking. Het is echt Barbie roze. Gelukkig valt het op de huid erg mee! Het is dan een lieve zachte roze tint.


Wat voor kleur blush draag jij graag?


Verkrijgbaarheid

De N-Beauty Perfect Wonder Blush kost €25 en is te koop bij alle N Brands stores en op de website van N Brands. Ook kan je de blush kopen in de N Beauty & N Home winkels in Den Bosch en Arnhem. Geselecteerde Douglas filialen verkopen de blush ook.

2 opmerkingen:

  1. Ik schrok even toen ik de foto zag, want dat is wel heel erg roze, maar blijkbaar valt het in de praktijk op de huid dus wel mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de moment draag ik eigenlijk niets van blush, maar vroeger droeg ik het wel vaak. Lijkt me wel wat hevig dus ik zou toch voor een zachtere toon gaan denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...