vrijdag 24 maart 2023

Review: N-Beauty Perfect Wonder Blush

Review N-Beauty Perfect Wonder Blush
Toen ik een tijdje geleden bij de Nikkie winkel in Rotterdam was, viel mijn oog op de prachtige Perfect Wonder Blush van N-Beauty. Ze hebben twee tinten: Bright Pink en Sweet Peach. Meestal als ik een blush koop, ga ik voor de roze tint. Maar deze keer niet: ik ging voor Sweet Peach, omdat ik de Bright Pink net iets te fel vind voor mijn skintone. Benieuwd of ik de goede keuze gemaakt het? Dat lees je in deze review!

N-Beauty Perfect Wonder Blush 

Dit is wat N Beauty zelf zegt over de blush:  

De Perfect Wonder Blush laat een gezond ogende blos achter op je wangen en geeft structuur aan je teint. De luchtige formule voelt licht aan en zorgt voor een natuurlijke blush-look.

Wat ik fijn vind aan de beauty producten van N Beauty is dat ze zo veel mogelijke schadelijke ingrediënten proberen te vermijden. Zo bevat de blush geen nanomaterialen, phenoxyethanol, oliën, parabenen en wassen. Daarbij worden de producten (of ingrediënten) niet op dieren getest en zijn de producten vegan vriendelijk.

Review N-Beauty Perfect Wonder Blush
De blush heeft precies dezelfde vormgeving als de highlighter: rond met in het wit de letter N. Een mooie en strakke vormgeving. Maar niet heel handig als je, net zoals ik, meerdere van deze producten hebt. De blush bevat een grote ronde spiegel. Dankzij deze spiegel kan je de blush gemakkelijk meenemen op vakantie of mee te nemen voor een touch up onderweg.

Review N-Beauty Perfect Wonder Blush
Alle producten van N Beauty zijn erg goed gepigmenteerd. En dat geldt ook voor de Perfect Wonder Blush! Je hebt maar een heel klein beetje nodig om een mooie blos op jouw wangen te krijgen. Als je van wat meer opvallende wangen houdt, dan kan je deze blush ook erg goed opbouwen. Daarbij kan je de blush ook mooi blenden met jouw huid voor een natuurlijk resultaat. De naam van blush, Sweet Peach, geeft al aan wat voor kleur blush het is: perzik. Deze tint is perfect voor een simpele en natuurlijke look.


Wat voor kleur blush draag jij graag?


Verkrijgbaarheid

De N-Beauty Perfect Wonder Blush kost €25 en is te koop bij alle N Brands stores en op de website van N Brands. Ook kan je de blush kopen in de N Beauty & N Home winkels in Den Bosch en Arnhem. Geselecteerde Douglas filialen verkopen de blush ook.

5 opmerkingen:

  1. Ik combineer een peach kleur met een bronzer. Staat op mijn huid prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur! Ik ben altijd alleen heel erg bang dat het te overduidelijk aanwezig is op mijn huid als ik make up gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik eigenlijk zelden tot nooit blush. Heb wel wat in mijn la liggen, ooit een bij een goodiebox gekregen. Maar dan nog vergeet ik het. Deze is wel erg mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik eigenlijk zelden tot nooit blush. Heb wel wat in mijn la liggen, ooit een bij een goodiebox gekregen. Maar dan nog vergeet ik het. Deze is wel erg mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een hele mooie kleur! Wel denk ik dat het erg roze is op de wangen?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...