dinsdag 9 augustus 2022

Review: N-Beauty Highlighter

N Beauty Highlighter

Een mooie highlighter mag bij mij niet ontbreken als ik een full face look maak. De laatste tijd pak ik vaak de highlighter van N-Beauty. Wil je weten waarom ik deze highlighter er vaak bij pak? Dat lees je in deze review!


N Beauty The Highlighting Glow Powder

N Beauty Highlighter

Wat maakt de highlighter van N Beauty zo bijzonder? Dit is te lezen op de website van N Beauty: The Highlighting Glow Powder geeft de huid een zeer dunne en lichte, stralende finish. Het poeder kan overal op het gezicht gebruikt worden voor een verfijnde gloed en pure glanzende highlight. Perfect voor een gevarieerde finish en vormend effect.


Daarbij komt nog eens dat de highlighter geen parabenen, lanoline, minerale oliën en nanomaterialen bevat. En bovendien is de highlighter van N Beauty ook nog eens vegan!


Maar waar breng je de highlighter precies aan? Dat staat gelukkig ook op de website: De truc is om de Highlighting Glow Powder bescheiden en alleen op bepaalde plekken te gebruiken om de natuurlijke helderheid van je huid te accentueren. Een paar bewegingen langs de bovenkant van je jukbeenderen en net boven en onder de boog van je wenkbrauwen geven deze plekken een visuele lift.


N Beauty Highlighter

De highlighter komt een zwart ronde verpakking met in het midden een witte N. Het is een simpele, maar krachtige vormgeving. Wanneer je het doosje open maakt, valt niet alleen de spiegel op, maar ook de highlighter. Deze shined de highlighter je al te gemoed! Er zijn twee tinten verkrijgbaar: Peach en Bronze. Ik ging voor de kleur Peach, omdat deze beter bij mijn lichte huid past. De highlighter heeft minimale fall out en is gemakkelijk te blenden met jouw huid. De pigmentatie is ook erg goed. En niet geheel onbelangrijk: je kunt de highlighter goed opbouwen. Je kunt de highlighhter dus perfect gebruiken als je van subtiel houdt, maar ook als je van opvallende highlighters houdt.


Mijn mening

Ik vind de N Beauty The Highlighting Glow Powder een erg fijne highlighter die een goede pigmenatie heeft en gemakkelijk op te bouwen is qua intensiteit. Daarbij kan je de highlighter gemakkelijk met jouw huid blenden.


Wat is jouw favoriete highlighter?


Verkrijgbaarheid

De N Beauty The Highlighting Glow Powder is verkrijgbaar bij de filialen van Nikkie en bij geslecteerde filialen van Douglas. Natuurlijk kan je de highlighter ook online kopen bij Nikkie of bij Douglas voor €30

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik geen highlighter maar ik vind het wel fijn wanneer beauty producten geen parabenen en al die andere troep bevat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Het ziet eruit als een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een vegan beauty product, we gaan de goede kant op

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat deze highlighter makkelijk te gebruiken is. Hij ziet er ook mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...