dinsdag 18 oktober 2022

Merk in de spotlight: SLA Paris

SLA Paris

Ik heb het al eerder gezegd: Instagram is een perfecte plek om nieuwe make up merken te ontdekken. Een van de merken die ik recentelijk heb ontdekt is het Franse merk SLA Paris. Ik was erg nieuwsgierig geworden naar dit merk, dus dook ik in de geschiedenis van het merk en ontving ik een aantal producten om te testen. Benieuwd naar de achtergrond van dit merk? Lees dan vooral verder!


SLA Paris

Het merk SLA Paris is in 1992 opgericht door de Fransman Serge Louis Alvarez en is geliefd bij zowel MUA's als beauty liefhebbers wereldwijd. SLA Paris vind het belangrijk het welzijn van de huid erg belangrijk. Daarom vind je niet alleen make ip producten, maar ook huidverzorging. Alle producten bevatten ingrediënten die de huid verzorgen. Alle producten van SLA Paris worden ontwikkeld in een Frans laboratorium en fabriek in de regio Drôme (in het oosten van Frankrijk). De producten van SLA Paris worden niet op dieren getest en worden ontwikkeld  via het Clean Pro Beauty-concept: producten formuleren met een maximum aan natuurlijke ingrediënten en tegelijkertijd hun stevigheid, intensiteit en gebruiksgemak optimaliseren. Het doel is om producten aan te bieden die gezond zijn samengesteld en professionele kwaliteit garanderen. Of te wel: de producten zijn lief voor mens en milieu. Hier wordt je toch als beauty liefhebber blij van?!


SLA Paris

SLA Paris heeft alles wat je nodig kunt hebben om een mooie look te maken: van primers en fixer spray tot concealers tot foundations en allerlei poeders zoals compact poeders, bronzer, blush en highlighters. Maar ook alles voor de ogen: primers, oogschaduw, oogpotloden, mascara, wenkbrauw producten en glitters. Verder heeft SLA Paris een uitgebreide collectie lipproducten. Te denken valt aan primers en verzorging, maar ook lipsticks, lippotloden en lipgloss.

Ook heeft SLA Paris huidverzorging zoals make up remover en diverse serums. Daarnaast heeft SLA Paris ook een groot assortiment kwasten, spiegels, opbergruimtes voor alle make up producten en diverse accessoires. Kortom: alles wat een MUA en beauty liefhebber nodig kan hebben!


Eerste indruk

SLA Paris
Van SLA Paris heb ik een mooi pakket ontvangen met diverse producten om kennis te maken met het merk. Ik ontving de volgende producten: oogschaduw palette (met drie prachtige bruine tinten), blush (die reageert op de ph-waarde van jouw huid),  mascara, lipstick en het gezicht palette met twee blushes en twee highlighters. Echt prachtige producten en kleuren waar ik dol op mijn. Natuurlijk heb ik alle producten gelijk uitgeprobeerd. En ik ben erg onder de indruk van hoe gepigmenteerd alle producten zijn. Je hebt maar een beetje een beetje product nodig om een mooie look te maken. De komende tijd ga ik alle producten uitgebreid testen en er komen dan ook uitgebreide reviews van alle producten online.


Ben jij al bekend met SLA Paris?


Verkrijgbaarheid

Alle producten zijn te kopen op de website van SLA Paris en bij geselecteerde schoonheid salons.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een pakket hebt gekregen met allerlei producten. Op die manier kun je in alle rust uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat ze ook aan het milieu en onze gezondheid denken. Ik kende het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het merk niet, maar ik vind dat je mooie producten hebt gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke producten heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk groot pakket en wat een mooie verpakkingen! Ik ben heel erg benieuwd naar je uitgebreide reviews.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah dat lijkt me wel iets om naar uit te kijken, al die producten lekker testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nienke | Mamameteenwolkje20 oktober 2022 om 09:22

    Wat gaaf dat je dit hebt ontvangen! Het zijn prachtige verpakkingen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nienke | Mamameteenwolkje20 oktober 2022 om 09:22

    Wat een prachtige verpakkingen! Supertof dat je dit hebt mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pakket, zo kan je van dichtbij bekijken wat je wel of niet aanspreekt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi pakket en wat een mooie rustige kleuren. Ik ken het merk niet verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal onbekend, maar ik moet ook zeggen dat ik niet zo’n gebruiker van make-up ben.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...