vrijdag 9 september 2022

Review: L'Oreal Colour Riche lipstick

Review L'Oreal Colour Riche lipstick
In de Boots Beauty Box die ik kreeg toen ik in London was, zat de Colour Riche lipstick van L'Oreal in de kleur 303 Rose Tendre. Nu moet ik bekennen dat ik echt een haat/ liefde verhouding heb met de drogisterij merken (ondanks dat vele een prachtige historie hebben). Zou het bij het bij deze lipstick haat of liefde zijn? Afgaand op de naam van de kleur, ben ik enthousiast.


L'Oreal Colour Riche lipstick

Review L'Oreal Colour Riche lipstick
Voordat ik mijn ervaring met deze lipstick met je gaat delen, vertel ik eerst wat L'Oreal zelf zegt over de Colour Riche lipsticks: Kies voor de gedurfde kleuren van de L’Oréal Paris Color Riche Satin Lipsticks. Voor deze verzorgende lippenstift zijn de puurste en meeste intense kleurpigmenten geselecteerd. De lipstick bevat 75% aan verzorgende ingrediënten, die helpen om je lippen zacht en soepel te houden. De Color Riche Satin lipstick is verkrijgbaar in meer dan 20!  De Color Riche Satin lippenstift zorgt voor een mooie en heldere kleur op de lippen. De lipstick heeft een satijnglans finish voor een subtiel glanzend effect. De voedende bestanddelen van de verzorgende lippenstift zoals arganolie helpen daarnaast om je lippen zacht, glad en soepel te houden. 

De verpakking van de L'Oreal Colour Riche lipstick is erg fancy: geheel goudkleurig en op de dop staat het L'Oreal logo. Op de onderkant van de lipstick is, dankzij een gekleurde sticker, te zien welke kleur inclusief de kleurnaam en kleurnummer, je hebt. Erg handig als je meerdere lipsticks uit deze lijn heeft.

Review L'Oreal Colour Riche lipstick
Ik moet zeggen: de lipstick voelt erg prettig aan op de lippen. Dit komt door de verzorgende en voedende bestandsdelen. Ondank dat het een satijnglans finish heeft, is de houdbaarheid erg goed. Na het drinken van een kopje thee, zit de lipstick nog grotendeels op mijn lippen. Ondanks dat er op mijn theekopje een lipstick afdruk staat. Na een maaltijd moet je wel de lipstick  bijwerken. Wat dat betreft ben ik erg tevreden over de lipstick.  Maar dan de kleur: Rose Tendre. Ik had een zachte, lieve roze tint verwacht. Een subtiele alledaagse tint. Maar die verwachting komt niet uit. Nee, totaal niet. Het is wel een zacht roze tint, maar dan met een ijzige ondertoon. Deze lipstick doet mij denken aan mijn eerst gekochte lipstick: een ijsblauwe van de Hema. Deze tint doet echt niets voor mij (mijn huidtint is in de kleurrange fair). En dan de geur. Meeste lipsticks hebben niet echt een geur. Nou, deze dus wel. Het is lastig te omschrijven waar het precies naar ruikt. Ik zal daarom beschrijven waaraan ik moet denken als ik deze geur ruik: oma's lipsticks. Zo'n geur die oude lipsticks altijd hadden. Het is geen echte muffe geur, maar meer een vintage-achtige geur.


Mijn mening

De L'Oreal Colour Riche lipstick an sich voelt fijn aan op de lippen en over de houdbaarheid heb ik ook niets aan te merken. Maar de kleur en de geur, nee die zijn niets voor mij. Ik zou deze lipstick daarom ook niet zelf snel aanschaffen.



Wat zijn jouw ervaringen met make up van L'Oreal?


Verkrijgbaarheid

De L'Oreal Colour Riche lipstick is onder meer te koop bij Kruidvat en Etos voor €15,99. Regelmatig is L'Oreal in de aanbieding. Mijn advies: check de website van de drogisterij voor de actuele prijs.

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het een hele mooie zachte tint lippenstift. En wat fijn dat hij ook goed blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur mooi wat fijn dat de lipstick ook verzorgend werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gewaagde kleur! Ik vind de glans heel mooi. Is dit een kleur roze wat je tanden er ook wit uit laat zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele mooie zachte tint lippenstift. Met L'Oreal make up heb ik verder geen ervaring. Ik ken het merk vooral van shampoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed blijft zitten. Inderdaad een crime met thee soms. Dus dat is erg fijn. Deze kleur zou ik zelf alleen niet dragen, is me net te...eh...roze?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat hij zo gek ruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een zoet kleurtje. Ook niet echt mijn ding, ben meer van de neutrale tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lipstick welke lang blijft zitten vind ik erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! wel een hele mooie kleur vind ik. Liefs Gea glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur, echt iets voor mij! Fijn dat hij lang blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleur, echt iets voor mij! Fijn dat hij lang blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel fijn dat hij lang blijft zitten, dat vind ik belangrijk. Mooie kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat de lipstick je lippen zacht en soepel houdt is ook ideaal voor de koudere dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had een van de 'oudere' color riche-lipsticks en eentje heb ik zelfs opnieuw gekocht. Alleen (gek verhaal), na een aantal maanden kwamen er 'bultjes' op de lipstick die zelfs wat groenig eruit zagen. Brrr. Die meteen de prullenbak in geknikkerd. Onlangs zocht ik trouwens nog een specifieke kleur. Maar wat ik nu lees zorgt er wel voor dat ik nog even ga nadenken daarover.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. War een mooie kleur is dit. Wauw. Ik ben gek op dit soort kleuren.
    Xxx

    Sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. War een mooie kleur is dit. Wauw. Ik ben gek op dit soort kleuren.
    Xxx
    Sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleur! Volgens mij heb ik deze ook, maar dan zou ik in mijn make-up stash moeten duiken om het zeker te weten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...