dinsdag 22 maart 2022

Review: Olacy Gulsen Beauty Lip Serum

Review Olacy Gulsen Beauty Lip Serum

Opzoek naar een lip product dat jouw lippen verzorgen en een mooie subtiele kleur geeft? Dan is het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum het perfect lip product! Waarom? Dat lees je in deze review.

 

Olacy Gulsen Beauty Lip Serum

Maar wat is een lip serum nu precies? Dit staat er te lezen op de website van Olcay Gulsen Beauty: Het Olcay Gulsen Beauty Lip Serum is de ultieme combinatie van lipverzorging en kleur. Waar de meeste lipsticks en glosses de lippen uitdrogen, verzorgt dit Lip Serum de lippen intens én geeft het een mooi vleugje kleur. Met deze nieuwe musthave voor in je handtas zijn droge lippen en velletjes officiëel verleden tijd. Geformuleerd met onder andere hennepzaadolie, cacaoboter, olie van moerasschuim zaad en zoethout blad extract, worden de lippen direct gehydrateerd. Het product maakt de lippen zachter, gladder en houdt ze de hele dag gevoed. Het Lip Serum smelt op de lippen en laat een subtiele kleur achter. De jumbo stick werkt als een groot lippotlood waardoor het aanbrengen super makkelijk is en je geen spiegel nodig hebt.

Dit klinkt als het perfect lip product, niet waar?

Review Olacy Gulsen Beauty Lip Serum

Het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum heeft de welbekende en inmiddels iconische vormgeving: crèmekleurig met gouden details. Zo is de dop goudkleurig en staat er in gouden letters de naam van het product. Het lip serum komt in twee kleuren: Butterfly Kiss (een zachtroze tint) en Bronze Kiss (een mooie goudbruin tint). Maar hoe weet je nu welk serum welke kleur is? Heel makkelijk: de onderkant van het lip serum is bruin (Bronze Kiss) of rosé kleurig (Butterfly Kiss). Review Olacy Gulsen Beauty Lip SerumHet lip serum is gemakkelijk aan te brengen en voelt erg aangenaam aan op de lippen. Het serum voelt heerlijk zacht aan op de lippen. Ik heb het idee dat mijn lippen gelijk goed gehydrateerd zijn. De textuur is echt boterzacht. De kleuren zijn subtiel. Niet zo aanwezig als bij een lipstick. Je kunt de pigmentatie het beste vergelijken met een lipgloss. Ik vind het lip serum perfect voor momenten dat mijn lippen wat meer verzorging nodig hebben, maar ik toch ook een subtiele kleur op mijn lippen wil. Als je iets gegeten of gedronken hebt, dan is de kleur wel van jouw lippen vervaagd. Bij werken is dus dan wel noodzakelijk.

Mijn mening

Review Olacy Gulsen Beauty Lip Serum

Ik vind het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum een erg fijn product voor de momenten dat mijn lippen net dat beetje extra verzorging nodig hebben, maar ik toch ook een mooi, niet al te opvallende kleur op mijn lippen wil.

Ben jij al bekend met het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum of een ander lip serum?

Verkrijgbaarheid

Het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum is te koop online op de website van Olcay Gulsen zelf. Je kunst het lipserum los kopen, dan kosten ze €13,95 per stuk of als een set en dan kosten ze €25

16 opmerkingen:

  1. Ik houd van producten die twee dingen doen voor de prijs van één!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit een serum gebruikt, ik gebruik altijd lippenstift maar ik vind dit ook een goede tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende het nog niet. Zijn er nog andere kleuren in het assortiment?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nog nooit gehoord van een lipserum. Lijkt me een heel fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi subtiel kleurtje! Klinkt als een prettig product.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook leuk dat het net een echt potlood lijkt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig! Ik gebruik meestal nog Labello over mijn lippenstift. Niet meer nodig met dit lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben normaal niet zo van de lippenstift, maar gebruik vaak wel een lipgloss en dit product lijkt mij dan wel een fijne afwisseling, dus ga zo even kijken in de webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al veel goede verhalen gehoord over de lijn van Olcay. Deze lip serum lijkt ook erg fijn, vooral in deze tijd van droge lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik geen lip serum, ik gebruik altijd de Purol lipbalm.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoor zoveel goede verhalen over deze online dat ik nu toch echt wel wil proberen zeker nu ik je review lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lippenstift droogt mijn lippen altijd snel uit, misschien dat ik dit wel eens kan proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauww, die heb ik echt nodig. Vooral gedurende de wintermaanden hebben mijn lippen meer verzorging nodig. Top! 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat dit ook een kleurtje geeft en ook tegelijk verzorgend is

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat het zo verzorgend is! Mooie subtiele kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...