vrijdag 4 oktober 2024

Review: SLA PARIS Lip Oil

review lip oil SLA Paris
Ik ben echt dol op lipproducten. Maar dat heb je als vaste lezer ongetwijfeld wel gemerkt! Op dagen dat ik geen lipstick draag, kies ik vaak voor een lip oil. Ik heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd. De meeste recente aanwinst is Honey Dewy. van SLA Paris. Benieuwd wat voor soort kleur dat is? Dan moet je zeker deze review lezen!


SLA PARIS Lip Oil

Eerder dit jaar ontving ik een prachtig zomers make up pakket van een van mijn favoriete merken: SLA Paris. In dit pakket zat de lip oil Honey Dewy. Een prachtige roze tint met gouden shimmers. Dit is wat SLA Paris zelf zegt over de nieuwste lip oil:

Ontdek de ultieme lipverzorging met onze allernieuwste Dewy Lip Oil van SLA Paris. Dé lipolie dat beschermt, voedt, verfraait en de natuurlijke kleur van jouw lippen naar voren laat komen. Deze lipverzorging, doordrenkt met abrikozenolie en jojoba-olie voedt, verzacht en verzorgt, revitaliseert en verstevigt de lippen onmiddellijk. De olie is verrijkt met antioxidanten vitamine E en Phycocorail, wat een natuurlijke bescherming tegen UV-stralen geeft en die ervoor zorgt dat jouw lippen niet uitdrogen en er mooi uit blijven zien!

review lip oil SLA Paris
De verpakking van de lip oil is zoals alle producten van SLA Paris zwart met witte details. De dop is perzikkleurig kleurig. Naast de gebruikelijke informatie (naam van het merk en het product) staat er ook een hele schattige bijtje afgebeeld. De meeste lip oils die ik gebruikt heb, hebben een spons applicator. De lip oil van SLA Paris heeft dat niet. Het is een plastic applicator die de vorm van jouw lippen goed volgt, waardoor het aanbrengen van de lip oil gemakkelijk gaat.


De lip oil heeft een lichte zoete geur. Eenmaal aangebracht op de lippen, merk je niets meer van deze geur. Mijn lippen voelen na het aanbrengen van de lip oil gehydrateerd aan. Ook hebben ze mooie subtiele glans. Wanneer je iets eet of drinkt, is de lip oil vrijwel direct van de lippen verdwenen. Maar dat is niet zo verwonderlijk, het is een lip verzoringsproduct en geen product om de lippen een kleurtje te geven. Als je op zoek bent naar een fijne lip oil, dan raad ik de lip oil van SLA Paris zeker aan!


Gebruik jij wel eens een lip oil?


Verkrijgbaarheid

De lip oil is helaas niet los te verkrijgen, maar zit in de prachtig oranje make up tas met een vloeibare highlighter en de Hydramizer Mist. De set is online verkrijgbaar en kost €56



* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik zelf nooit een lip oil, ik ben erg trouw aan mijn lipbalm stick van Purol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een make- up product te ontvangen en uit te proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet echt als een mooie kleur uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goeie timing nu het weer wat kouder wordt. Ik houd heel erg van lippenstift en dan moet ik m'n lippen tussendoor wel goed verzorgen. Ziet eruit als een heel fijne oil!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Alka

Een paar dagen geleden bracht de postbode mij een prachtig pakket van het Nederlandse merk Alka . Ik heb al meerdere producten geprobeerd en...