dinsdag 1 oktober 2024

Review: Olcay Gulsen Beauty Make Me Blush

Olcay Gulsen Beauty blush

Een tijdje geleden bracht Olcay Gulsen Beauty de Make Me Blush collectie uit. Een collectie blush bestaande uit zes prachtige veelzijdige tinten. Benieuwd naar welke tinten dit zijn en hoe ze mij bevallen? Dan moet je vooral dit artikel gaan lezen!




Olcay Gulsen Beauty Make Me Blush

Olcay Gulsen Beauty zegt het volgende over de Make Me Blush collectie:

Olcay Gulsen Beauty blush
Voor alle momenten in het leven die jou laten blozen, hebben wij een blush voor je! Gecreëerd in samenwerking met internationaal gerenommeerde makeup artist Jimmy Stam, smelt dit ultra lichte poeder samen met je huid voor een airbrush effect en skin-like finish. Een swipe van de satijnzachte blush geeft een prachtige kleurwaas zonder zwaar aan te voelen of poederig te lijken. Van subtiel tot statement: deze super gepigmenteerde blush is klaar om te blenden en op te bouwen om zo zonder moeite jouw gewenste look te creëren.

 

Olcay Gulsen Beauty blush

Er zijn zes prachtige tinten blush:

Chi Chi (zachtroze, satijnachtige finish)
Coconut Grove (shimmery beige)
Miami Wave (koraal, satijnachtige finish)
Rush Rush (peach, satijnachtige finish )
South Beach (helder roze, satijnachtige finish)
Key Biscayne (diep bessenrood, satijnachtige finish) 

Op de foto hiernaast kan je de swatches zien. De volgorde is hetzelfde als de opsomming hierboven




Olcay Gulsen Beauty blush

De blushes komen in een prachtige glanzend gouden ronde verpakking. Met op de deksel het iconisch OGB wax seal logo. Ik vind de verpakkingen van OGB er altijd zo luxe uit zien. Wat ik erg fijn vind aan deze blushes, is dat ze ook een spiegeltje hebben. Ideaal als je de blush mee neemt om onderweg een touch up te doen.


Olcay Gulsen Beauty blush

Een touch up onderweg is eigenlijk niet nodig, want de pigmentatie is insane! Je hebt maar een beetje nodig, om een mooie subtiele blos op jouw wangen te toveren. Hou je van meer kleur of van een heftigere blush? Dan zit je ook goed met deze blushes. Je kunt ze namelijk erg goed opbouwen in kleur intensiteit. De blush houdt met gemak de hele dag. Helemaal als je na het aanbrengen de Mist & Fix Spray aanbrengt.


Olcay Gulsen Beauty blush

Wat ik zo fijn vind aan deze collectie is, is dat er voor iedereen wel een kleur te vinden is. Hou je van subtiele tinten? Dan zijn de kleuren Chi Chi en Coconut Grove jouw tinten. Mag het wel iets feller? dan zijn Miami Wave en Rush Rush de kleuren voor jouw.  Kan het jou niet fel genoeg zijn? Dan moet je zeker de tinten South Beach of Key Biscanye nemen! Welke mijn favoriet is, dat kan ik niet zeggen. Ze zijn allemaal zo mooi.


Weet je niet goed hoe de blush moet aanbrengen? Make up artist Jimmy Stam heeft dé tip:

Hoe groter en fluffier de kwast, hoe zachter de applicatie. Hoe smaller en compacter de kwast, hoe intenser de kleur zal zijn. Kies daarom een kwast die past bij het door jou gewenste effect. En, ik vind het altijd heel mooi om overgebleven blush aan te brengen op de arcadeboog van je oog voor een subtiele kleuren waas.

 

Welke kleur spreekt jouw het meeste aan?


Verkrijgbaarheid

De blushes uit de Make Me Blush collectie kosten €21,95 per stuk en zijn te koop op de website van Olcay Gulsen.


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

5 opmerkingen:

  1. Ik vind Chi Chi en South Beach erg mooi van kleur! Ik gebruik zelden een blush, maar als ik er een gebruik is het er het liefst een zonder shimmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind een bronskleur altijd erg mooi, deze tint past goed bij mijn huidskleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige zomerse tinten allemaal! Voor iedereen wat passends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt heel mooie kleuren uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de Coconut Grove echt heel mooi! De verpakking is ook prachtig van deze Blush.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Alka

Een paar dagen geleden bracht de postbode mij een prachtig pakket van het Nederlandse merk Alka . Ik heb al meerdere producten geprobeerd en...