vrijdag 11 oktober 2024

Review: Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream

Een fijne dagcrème is echt een must in elke skincare routine. Een paar jaar geleden had Olcay Gulsen Beauty een hele fijne dagcreme in een potje. Deze vond ik erg fijn, maar niet heel hygiënisch. Sinds enige tijd zit de Miracle 24H Day Cream in een pomp verpakking. Maar is deze ook net zo fijn als de voorganger? Dat lees je in dit artikel! 


Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream

Er zijn zo veel verschillende dagcremes op de markt. Wat maakt de Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream anders dan de andere? Dit staat op de website over de dagcrème:

De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream is de dagelijkse verzorging die het beste in jouw huid naar boven haalt. Deze moisturizer hydrateert jouw huid tot wel 24 uur lang en bevat een krachtige cocktail van ingrediënten voor een gezonde glow. 
Geformuleerd met verhelderende vitamine C en niacinamide egaliseert deze crème zichtbaar jouw teint en huidtextuur. Daarnaast wordt de huid beschermd tegen schadelijke vrije radicalen en wordt korte metten gemaakt met dofheid en hyperpigmentatie. Samen met vitamine A en een mix van polypeptiden wordt de collageen- en elastine productie gestimuleerd om de huid te verstevigen en fijne lijntjes en rimpels te verminderen. Tot slot zit de formule boordevol hydraterende ingrediënten zoals hyaluronzuur, panthenol en shea boter om jouw huid de hele dag door te hydrateren.

 

Zoals ik al eerder schreef, zit de dagcrème in een pomp flacon. Dit vind ik erg prettig, omdat op deze manier geen lucht bij de crème komt en het is een stuk hygiënischere dan crème uit een potje. Wat ook super fijn is aan deze dagcrème, is dat er ook refills te koop zijn. Zo hoef je ook niet elke keer een nieuwe flacon te kopen. OGB heeft meerdere skincare producten die in een flacon zitten. Dit kan verwarrend werken, maar dat is niet zo. Elke flacon heeft zijn eigen kleur, zodat je gelijk ziet welk product je hebt. In het geval van de Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream is de flacon doorzichtig met een cream witte binnenkant.


De textuur van deze dagcrème is anders dan de voorganger. Waar de vorige dagcrème meer stevige textuur heeft, is deze textuur lichter. Wat op zich logisch is, aangezien de crème opgepompt moet worden. Met twee pompjes heb je genoeg crème om jouw huid te hydraterenDe crème is smeert gemakkelijk uit over het gezicht en de crème trekt ook lekker snel in. Mijn huid voelt de gehele dag heerlijk gehydrateerd aan. Ik heb ook het idee dat de tint en textuur van mijn huid egaler is geworden.


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream kost €31,95 en is te koop bij de website van Olcay Gulsen. De refill kost €24,95. De Olcay Gulsen Beauty Miracle 24H Day Cream is ook verkrijgbaar in verschillende bundels.

Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

6 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik weinig dagcrème, maar deze ziet er wel heel fijn uit. Handig ook, dat pompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige flacon, ik vind het ook altijd erg fijn als producten in een pompflacon zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De naam is fantastisch en wat een beeldschone verpakking zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dagcrème verpakt in een pompje, dat klinkt heel handig en praktisch. Dat zou ik zelf ook wel willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een heel fijne dagcrème in een mooie en handige verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super, ik zelf gebruik meestal een dag cream en is ook met een pompje vind ik persoonlijk gemakkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Alka

Een paar dagen geleden bracht de postbode mij een prachtig pakket van het Nederlandse merk Alka . Ik heb al meerdere producten geprobeerd en...