vrijdag 27 september 2024

Review: By Dash Beauty Amore Liquid Lipstick

Review By Dash Beauty lipstick
Ik denk dat het geen geheim is dat ik dol ben op opvallende kleuren lipstick. Rode lipstick is by far mijn favoriete kleur. Ik was daarom ook heel blij toen By Dash Beauty met een nieuwe rode lipstick uitkwam. Ik vind hun liquid lipsticks namelijk een van de beste die er zijn. Maar zal dat ook gelden voor Amore? Dat lees je in dit artikel. 


By Dash Beauty Amore Liquid Lipstick 

Review By Dash Beauty lipstick

Dit is wat By Dash Beauty zelf zegt over hun lipstick:

Ontdek de Amore liquid matte lippenstift: dieprode kleur met intense matte dekking. Langdurige look door hoge pigmentatie en hydraterende formule. Verrijkt met vitamine E en shea butter voor lipverzorging. Nauwkeurig aanbrengen met smalle applicator.
Review By Dash Beauty lipstick

Wat zo fijn is aan de liquid lipstick van By Dash Beauty, is dat het shea butter en vitamine E bevat. Hierdoor voelen jouw lippen gevoed en verzorgd aan. Daarnaast is de lipstick waterproof, geurvrij, niet getest op dieren en vegan vriendelijk! De lipstick zit in een doorzichtige vierkante tube met een zwarte dop. In witte letters staat er By Dash Beauty op de huls. De applicator is een smal sponsje zoals je vaker ziet bij liquid lipstick. Ik vind dit type erg prettig omdat je op die manier de lipstick netjes en precies kan aanbrengen. De lipstick brengt gemakkelijk aan en voelt aangenaam aan. Vaak zijn matte lipsticks wat uitdrogend, maar dat is bij deze niet het geval. Dankzij de verzorgende ingrediënten. De lipstick is zeer gepigmenteerd. De kleur van Amoure (diep rood) vind ik echt prachtig. Het is echt een tint die jouw look naar de next level tilt. Liquid lipsticks, zeker de matte, staan bekend om de goede en lange houdbaarheid. Dat is bij deze niet anders. Een kopje thee met wat lekkers en een lunch overleefd deze lipstick met gemak.


Zou jij zo'n donkere tint lipstick dragen?


Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty Amore Liquid Lipstick is online te koop voor €14,95


Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt Tessa voor de leuke review van onze Amore Liquid Lipstick! We zijn blij dat je er zo tevreden mee bent. Blijf genieten van de kleur! ♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur. Zelf zou ik het niet gauw dragen, ik ben meer van de nude en zachtroze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty Amore Liquid Lipstick

Ik denk dat het geen geheim is dat ik dol ben op opvallende kleuren lipstick. Rode lipstick is by far mijn favoriete kleur. Ik was daarom oo...