woensdag 14 augustus 2024

Review: MAC Powder Blush

MAC Poeder Blush Harmony Muted
Een tijdje geleden was ik bij de MAC Pro Store in Amsterdam en ik wilde iets nieuws proberen qua make up. Dus vroeg ik Hilda, een van de lieftalige MUA's die daar werkt, om advies. Ze raadde mij de blush Harmony Muted aan. Maar niet om te gebruiken als blush. Benieuwd waarvoor ik deze blush nu gebruik? Dat lees je in dit artikel!


MAC Poeder Blush Harmony Muted 

Voordat ik vertel waar ik deze blush voor gebruik, vertel ik eerst wat MAC zegt over de Poeder Blush:

M·A·C Poeder Blush is ontworpen door en voor professionals. Het is verrijkt met vitamine E en speciaal geformuleerd om de wangen met gemak een fantastische en consistente kleur te geven. Wordt egaal aangebracht, hecht zich heel licht aan de huid voor een natuurlijke kleurapplicatie die de hele dag blijft zitten. Verkrijgbaar in een verscheidenheid aan texturen en finishes

 

MAC Poeder Blush Harmony Muted
Ik heb de MAC Poeder Blush in de kleur Harmony Muted. Dit is  een bruine tint met roze/beige ondertoon. Wanneer je deze kleur ziet, dan zal je denk ik verbaast zijn dat deze kleur mij aangeraden is, aangezien ik een fair skintone heb. Als blush is deze tint inderdaad geen goede match voor mij. Maar ik heb hem niet gekocht om als blush te gebruiken, maar ik gebruik hem om mijn cream contour te setten (je kunt hier en hier lezen welke contour sticks ik graag gebruik). Door de cream contour te setten met een poeder, blijft alles netjes en langer zitten. Fun fact: de MUA van Beyoncé dit ook. Natuurlijk kan je de blush ook gebruiken om te contouren of gewoon als blush.


Verkrijgbaarheid

De MAC Poeder Blush Harmony Muted kost €33 en is natuurlijk te koop in de MAC Pro Store in Amsterdam. Maar natuurlijk ook online bij MAC. Verder kan je de blush kopen bij o.a Douglas zowel in de winkel als online. 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er echt mooi uit, van blush.
    Ik zelf gebruik dat eigenlijk niet echt veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Ik koop eigenlijk altijd de meest simpele (en goedkope) van de Hema ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig tip om de poeder niet als blush te gebruiken , maar als contour (stick). De kleur is echt mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik hem zag dacht ik eerst dat het om een bronzer ging in plaats van een blush. Ik gebruik graag mijn bronzer van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat er een vitamine e in zit.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...