donderdag 15 augustus 2024

Geshopt: Zomer met OGB

Zoals elk jaar heeft Olcay Gulsen Beauty een zomer shop. Ik heb een aantal producten uit de zomer shop gekregen (ik was naar een event van OGB geweest, hier komt later nog een artikel over online) en deze wil ik graag met jullie delen. De verpakkingen van alle drie de producten zijn echt prachtig: crème kleurig met een gouden dieren en bloemen print.




Miracle Golden Hour Lip Oil.

Er is deze zomer weer een nieuwe lip oil aan de collectie toegevoegd: de Miracle Golden Hour Lip Oil. Mét SPF 30. Hier ben ik erg blij mee. Ik ben dol op de lip oil van OGB en dat ze nu een zomers variant hebben met SPF is helemaal te gek. Dit wordt er op de website gezegd over de Miracle Golden Hour Lip Oil:

Creëer een high shine effect zonder je lippen uit te drogen met de Olcay Gulsen Beauty Lip Oil in Golden Hour. Naast de shimmering roségouden kleur van een gloss en de glans van een olie bevat dit lipproduct SPF30 om jouw lippen de gehele zomer te beschermen.

De non-sticky formule smelt bij applicatie op de huid voor een superzachte en smooth finish. De olie zit boordevol verzachtende ingrediënten die de lippen hydrateren en comfortabel aan laten voelen, waardoor velletjes en gebarsten lippen worden voorkomen. Naast de verzorgende voordelen heeft dit product een plumping effect en geeft een glass lips-look.

De kleur van de lip oil is rosegoud met een shimmer er in. Perfecte kleur voor als je niet te veel make up wilt dragen op warme dagen. De lip oil voelt aangenaam aan op de lippen dankzij de verzorgende ingrediënten. De lip oil heeft ook een heerlijke zoete geur. De geur doet me een beetje denken aan vanille. Echt heerlijk.

De lip oil kost €16,95


OGB Clutch

Twee jaar geleden had OGB een hele toffe zomerse pop up shop in Amsterdam waar ze ook twee hele toffe tassen hadden: een strandtas en een clutch. Ik gebruik deze tassen graag. Deze zomer zijn er twee clutches uitgebracht waarvan ik er eentje heb gekregen. Een mooie rieten clutch met in vegan leather het OGB logo in het midden van de tas. De rits en het hengsel is in dezelfde kleur en materiaal als het OGB logo. De clutch is 26 cm bij 19 cm bij 2,5 cm. Alle belangrijke spullen passen er met gemak in: telefoon, portemonnee, de lip oil en zonbescherming. Je kunt het hengsel er ook afhalen en dan heb een leuke zomerse toilettas. Deze zomer zijn tassen van riet helemaal in, dus met deze clutch pas je er mode wijs helemaal bij deze zomer!

De clutch kost €29,95


OGB Fringe Fiesta Earrings

Geen look is compleet zonder mooie oorbellen. Gelukkig heeft OGB deze zomer ook oorbellen in de collectie! De oorbellen bestaan uit het signature logo van OGB in de kleur goud met daaronder gouden fringes. De oorbellen zijn 24 mm bij 72 mm. Je kunt deze oorbellen gemakkelijk dragen als je een dagje op het strand bent, maar je kunt ze net zo goed dragen naar feestjes. 

De oorbellen kosten €14,95


Wat vind jij van deze zomerse producten?

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie clutch is dit, deze vindt ik echt tof! Ik zelf gebruik het nooit... Niet echt iets om de hond mee uit te laten 🤣
    Dus een rugzak zou ook leuk zijn Olcay, voor mij dan!
    De oorbellen zijn zo gaaf, die ga ik dit weekend dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lip oil voor de zomer, dat klinkt als een goede tip. Daar ga ik ook naar opzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet deze er super mooie uit.
    Vooral het tasje vind ik aan de mooie kant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lip oil zou ik wel eens willen proberen want die kleur vind ik echt wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke clutch! Ik vind de producten ook erg betaalbaar allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk pakket! Ik vind haar producten ook nog goed betaalbaar, dus ik ga het zeker een keertje uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke producten ontvangen! Ik vind de clutch en de oorbellen onwijs tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie producten allemaal! Verliefd op de kleur van de gloss.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...