dinsdag 27 augustus 2024

Preview: Gentle de mannenlijn van Olcay Gulsen Beauty

Eind 2023 kwam Olcay Gulsen Beauty met een heuse mannenlijn: Gentle. Een complete huidverzorgingslijn voor mannen. De lijn bestaat uit vijf stappen. Benieuwd welke vijf stappen dit zijn en wie deze lijn gaat uit testen voor mijn blog? Dan moet je zeker verder lezen!




Zoals ik al in de introductie schreef, bestaat de Gentle lijn uit vijf genummerde stappen: een face wash, een serum, een dagcreme, natuurlijk mag de iconische Miracle Blur niet ontbreken en als laatste stap de Skin Perfector. Waar de huidverzoring van OGB in de iconische crèmekleurige verpakking zit met het gouden OGB wax seal logo, is de verpakking van Gentle grijs met een zilveren OGB was seal logo.

Skincare Routine

De eerste drie stappen vallen onder de skincare routine. Dit zijn drie producten die niet mogen ontbreken in de basis skincare routine: reinigen en verzorgen.

GENTLE FACE WASH | STEP 0

De eerste stap in elke huidverzorgingsroutine is het reinigen van het gezicht. De Gentle N°0 Face Wash is volgens de website een milde en effectieve reiniger die de huid ontdoet van vuil en onzuiverheden en tegelijk de huid hydrateert.


GENTLE ESSENTIAL SERUM | STEP 1

Na stap 0, is het tijd voor stap 1. En dat is het Essential Serum. Dit serum heeft kalmerende en verzachtende ingrediënten die oneffenheden verminderd, de huid egaliseert en de zichtbaarheid van poriën verminderd.


GENTLE DAYCREAM | STEP 2

Nadat het serum is ingetrokken, is het tijd om de Day Cream aan te brengen. Deze dagcrème zorgt er voor dat de huid maar liefst 24 uur lang gehydrateerd is en bevat diverse krachtige ingrediënten voor een gezonde huid.


Hybrid Routine

De laatste twee stappen vallen onder de Hybrid Routine. Deze twee producten geven de huid een finishing touch of een snelle fix up tussen door.


GENTLE MIRACLE BLUR | STEP 3

De volgende stap is het aanbrengen van de iconische Miracle Blur. Dit fijne product zorgt er voor dat de lijntjes in het gezicht minder zichtbaar zijn en dat de poriën vervagen.


GENTLE SKIN PERFECTOR | STEP 4

De laatste stap zal voor vele mannen een spannende stap zijn: Skin Perfector. Op de website staat het volgende te lezen over deze laatste stap in de routine: Dankzij ingekapselde pigmenten past de universele teint van dit product zich aan op de teint. Dankzij een lichte dekking worden onzuiverheden vervaagd, waardoor een natuurlijke, gezonde teint zichtbaar wordt.


Mijn vader keek altijd iet wat jaloers naar mijn collectie huidverzorging van OGB. Hij was daarom ook heel enthousiast toen Olcay hem veraste met de hele Gentle collectie. De komende maanden gaat mijn vader de producten testen en over een maand of twee zal er een uitgebreide review online komen over alle producten.


Gebruiken de mannen in jouw leven ook huidverzorging?


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

10 opmerkingen:

  1. Wat tof dat Olcay Gulsen Beauty ook een speciale mannenlijn heeft! Ben benieuwd naar wat je vader ervan vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een slimme zet, ern mannen lijn, je hebt je vader goed in de watten gelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof deze uitbreiding van haar collectie! Mijn man zou het niet gebruiken maar ik ken er genoeg die wel ijdel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel erg benieuwd hoe je vader deze mannenlijn van Olcay Gulsen Beauty ervaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel erg benieuwd hoe je vader deze mannenlijn van Olcay Gulsen Beauty ervaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat ze ook een mannenlijn hebben! De mannen in mijn omgeving zijn weinig bezig met skincare haha, dus ik zou ze hier niet erg blij mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik wist niet dat Gulsen ook een lijn voor mannen heeft! Mijn vriend gebruikt nu vaak iets van Nivea, maar ik ga zeker even voor hem kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel leuk dat ze ook een mannenlijn heeft. Benieuwd wat jouw vader ervan vindt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er vooral goeie producten uit.
    Ik zelf ken het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie minimalistische verpakking! Love it. Mijn man is in januari jarig, dus dit ga ik onthouden. Hier wordt 'ie wel blij van denk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA PARIS Sunlit Liquid Contouring Skin Touch Cappuccino

Het contouren van jouw gezicht kan je met vele verschillende producten doen, zoals met poeders of met een stick . Maar je kunt ook een vlo...