maandag 27 november 2023

Review: Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur

Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur
Het is geen geheim dat ik veel waarde hecht aan een goede primer voor onder mijn foundation. Het liefste heb ik altijd dat mijn foundation en primer van hetzelfde merk zijn. Tegenwoordig gebruik ik erg graag de Airbrush Foundation van Olcay Gulsen Beauty. Ik was daarom ook erg blij dat ik de Miracle Blur 2.0 kreeg. Ik had al veel goede verhalen over deze primer gehoord. Benieuwd of ik er ook enthousiast over ben? Dat lees je in deze review! 


Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur

De Miracle Blur 2.0 is niet zo maar een primer. Het is veel meer! Dit wordt er op de website van Olcay Gulsen geschreven over de Miracle Blur 2.0:

Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur
De Olcay Gulsen Beauty Miracle Blur 2.0 is letterlijk magie in een potje. Het vervaagt grove poriën en fijne lijntjes en maakt ze minder zichtbaar. Daarnaast werkt het ook goed om roodheid en een glimmende huid te verminderen. De unieke textuur laat een zijdezachte finish achter terwijl het de huid egaliseert. Dit smoothing product creëert het perfecte canvas voor make-up. Zie het als een soort real life filter voor alle huidtypes van iedere leeftijd en kleur.
Nieuw toegevoegd aan de formule zijn hyaluronzuur en rozenbottel olie, die voor een flinke dosis hydratatie zorgen. Daarnaast zorgt rozenbottel olie ook voor het verhelderen en egaliseren van de teint, terwijl de collageenproductie wordt gestimuleerd. Deze ingrediënten zorgen ervoor dat de Miracle Blur niet alleen een dagelijkse quick fix is, maar ook voor lange termijn magie zorgt.

Maar hoe gebruik dit bijzondere product? De Miracle Blur kan op verschillende manieren worden gebruikt: als primer of op zichzelf. Breng een kleine hoeveelheid aan na je skincare routine in de ochtend. Breng plaatselijk aan of op het gehele gezicht. Daarna kun je eventueel een CC-cream of foundation gebruiken. Miracle Blur is een make-up product, het is dus belangrijk je huid na gebruik goed te reinigen. Ik gebruik de Miracle Blur als primer voor onder mijn foundation en CC Cream.


Review Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur
De Miracle Blur zit in een pracht goudkleurig potje met draai deksel. De primer is zalmkleurig, voelt romig en is gemakkelijk uit te smeren over het gezicht. Je hebt maar een klein beetje nodig voor je hele gezicht. Mijn huid heeft na het aanbrengen van de blur een mooie zijdezachte uitstraling en daarbij voelt mijn (erg droge) huid gehydrateerd aan. Doordat ik een droge huid heb, heb ik maar weinig last van grove poriën en geen glanzend gezicht. Waar ik wel last van heb, is roodheid in mijn gezicht. Vooral op mijn wangen en op mijn kin. De Miracle Blur vermindert inderdaad de roodheid en als ik mijn foundation ook heb aangebracht, dan is de roodheid helemaal weg. Wanneer ik deze primer gebruik, blijft mijn foundation de gehele dag. Ook heeft mijn huid de hele dag een mooi gezonde glow. 

Wat ik erg fijn vind, is dat er ook een klein spateltje bij de Mircale Blur wordt geleverd. Hiermee kan je op een hygiënische wijze de blur uit het potje halen. Wel na gebruik even de spatel schoon maken! 


Heb jij de Mircale Blur al gebruikt?


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Mircale Blur 2.0 is online bij Olcay Gulsen verkrijgbaar voor €28,95

Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

10 opmerkingen:

  1. Ik heb dit ook in mijn kastje staan, maar gebruik het eigenlijk bijna niet. Na het lezen van dit, ga ik het terug gebruiken 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik ook altijd een primer, maar deze klinkt wel heel goed aangezien hij ook nog verzorgend is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je er niet fo veel van nodig hebt om toch een top effect te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Magie in een potje; beter wordt het niet. Het klinkt als een heel mooi product.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtige flacon! Klinkt als een erg fijn product.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat er ook nog een spatel bij zit, want dat vind ik altijd het nadeel van zo'n potje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, nog niet, maar het klinkt als een heel goed product met veel positieve werkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleur van het product ook heel natuurlijk. Lijkt me daarom prettig om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik er geen, maar het klinkt als een ideaal product.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze ken ik nog niet, maar ik ben nu wel erg benieuwd. Ik heb zelf ook last van roodheid in mijn gezicht, dus ik denk dat dit wel iets voor mij zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty make up tas

Naast make up, ben ik ook dol op make up tasjes. Je moet jouw make up natuurlijk wel ergens in doen als je het wilt meenemen. En het liefste...