maandag 11 juli 2022

Review: Olcay Gulsen Beauty Miracle Summer Shop

Review Olcay Gulsen Beauty
De vakantie staat voor de deur. Heb je een strandvakantie voor de boeg en heb daarvoor nog spullen nodig? Dan is dit artikel echt wat voor jou! Ik vertel welke zomer producten niet mogen ontbreken in jouw koffer. Lees je mee?



Vorige week lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Miracle Summer Shop. Online, maar ook als pop up shop. In deze shop staan allerlei producten voor een warme zomer, zoals een zonnebrand, lipverzorging en verschillende accessoires. En over die accessoires wil ik het hebben.


OGB Beach Bag

Review Olcay Gulsen Beauty
Om al je spullen mee te nemen naar het strand, heb je natuurlijk een grote strandtas nodig. En als je, net zoals ik, van stijlvolle tassen houdt, dan is de OGB Beach Bag echt wat voor jou! Deze tas is gemaakt van geweven raffia en heeft mooie vegan leather details. Je kunt de tas op twee manieren dragen: met twee korte hengels of met de verstelbare schouderband. En dankzij de sluiting met een koord kan je de tas gemakkelijk dicht maken. Wat ook zo fijn is van deze strandtas, is het het formaat. De tas is namelijk 40 bij 15 bij 25 cm. Groot genoeg om een handdoek, een fles water, zonnebrand, magazines en nog veel meer mee te nemen! De tas kost €49,95


OGB Beach Clutch

Review Olcay Gulsen Beauty
Ga je een drankje doen bij strandtent of terras en wil je geen grote tas meenemen? Dan is de OGB Beach Clutch jouw partner in crime! Deze tas, ook gemaakt van geweven raffia en vegan leather details is 41 bij 16 bij 30 cm groot. De vorm van de tas is ook erg mooi: het is in de vorm van een halve maan en heeft een ritssluiting aan de bovenkant. Wat ik erg fijn vind aan deze clutch, die je ook als make up tas kunt gebruiken, is dat de tas op twee manieren kunt dragen. Met een schouderband of aan je pols. De clutch kost €35


OGB Beach Towel

Review Olcay Gulsen Beauty
Een bezoekje aan het strand is niet compleet zonder een fijne strandhanddoek. En hoe groter hoe beter als je het mij vraagt! Gelukkig zit er in de zomer collectie van OGB ook een fijne strand handdoek. En wat voor een! De langwerpige beige handdoek is maar liefst 100 bij 180 bij 90 cm groot! De handdoek heeft een klassiek jacquard design met franjes aan het uiteinde en natuurlijk het iconische OGB logo. De handdoek voelt heerlijk zacht. De handdoek kost €25


OGB Waterbottle

Review Olcay Gulsen Beauty
Met het warme weer is het belangrijk dat je genoeg water drinkt. En dat is gemakkelijk met de OGC Waterbottle! Er past maar liefst 1 liter water in deze fles! De transparante fles heeft een minimalistische design en heeft elegante beige details en een handig mondstuk met rietje. Dus je kunt deze fles ook gemakkelijk mee nemen naar de sportschool of naar werk. De waterfles kost €12,95



Wat vind jij van de zomer collectie van Olcay Gulsen Beauty?


Verkrijgbaarheid

Alle genoemde producten zijn te koop online op de website van Olcay Gulsen. Je kunt alle producten los kopen voor de genoemde prijzen, maar er zijn ook diverse sets te koop. Zoals de strandtas met handdoek en waterfles (€65) of de set met de clutch, handdoek en waterfles (€55)

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke beach bag! Ik wist niet dat dat ook in haar collectie zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind vooral die strandtas en dat kleine tasje erg leuk! Juist in de vakantie wil ik niet mijn normale handtas mee moeten sjouwen, dus dan is zo'n klein tasje wel een uitkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig zomerspullen van Olcay voor in de zomer, een goede tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beach clutch ziet er ontzettend mooi uit! Erg leuke zomer collectie dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van grote handdoeken of hammam doeken. Heerlijk. Die laatste zijn ook lekker snel droog. Dit jaar gaan we met de auto erop uit, alleen de kofferbak heeft de opbergruimte van een bureaulade. Dat wordt even puzzelen, oprollen en tassen in plaats van koffers. Dus extra tassen dat zit er niet in. Gelukkig is daar ook een wasmachine en gaan we naar een groot huis, dus het zal wel goed komen :) Maar ik kan dus niet veel meenemen aan strandtas of iets dergelijks. Mooie collectie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Die tas is vooral echt super leuk, zou ik wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa dit is het artikel waar ik mij zo op verheugd heb! Wat een mooie items! Ik ben helemaal verliefd op de waterfles. Wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke collectie zeg! Het heeft ook zeker wel mijn interesse gewekt! Heel zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh wat een leuke strandtas! Helaas heb ik er al genoeg haha, anders had ik m zeker gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De strandtas lijkt me ideaal voor een heerlijk dagje naar de kust

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die strandtas en clutch zien er leuk uit zeg! Wel een fijne zomers set die ik zou willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie collectie. Ik ben gek op grote zachte handdoeken en die waterfles is zo mooi en stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne collectie en mooie. Ik wil het ook graag. Xxx sherry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind die rieten tas, de beach bag zo leuk! Die is ook leuk voor een dagje flaneren in de stad denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die tassen wel heel erg mooi! Zou ze zeg ook zo kopen: liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor, die collecties worden constant aangevuld he?!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...