dinsdag 23 april 2024

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene. Een van die producten was de Natural Glow Multi-stick. Benieuwd hoe je ditproduct allemaal kan gebruiken? Dat lees je in deze review!




Lumene Natural Glow Multi-Stick

Voordat ik mijn ervaringen met de Natural Glow Multi-stick, deel ik wat Lumene zelf zegt over het multitalent:

Natural Glow Multi-stick is a multi-use product for creative makeup looks on cheeks, lips and eyelids. With just one swipe, the creamy stick creates a dewy pop of color and natural glow, blending effortlessly on skin and inspiring you to try new looks with your makeup. Infused with radiance boosting Arctic cloudberry.

Het multitalent van Lumene zit in een roze stick. In gouden letters staat op de verpakking de merknaam en de productnaam. Als je de dop van de stick afhaalt, dan valt direct op hoe fel de kleur Fresh Pink is. Laat je niet afschrikken, want als je het product eenmaal op jouw wangen hebt aangebracht, dan is de blush helemaal niet zo fel meer! Het blend namelijk erg mooi met jouw huid. Wil je dat de blus wat meer opvalt, dan is deze gemakkelijk op te bouwen. Vaak vervaagd een cream product snel, helemaal op een plek zoals jouw wangen. Om de houdbaarheid te verlengen, kan je de cream blush setten met een poeder blush in een vergelijkbare tint. Zo combineer ik deze blush graag met de blush Sweets for my Sweet van MAC.

Je kunt de Natural Glow Multi-Stick ook gebruiken als oogschaduw. Dit heb ik zelf niet gedaan. Ik heb namelijk wat hangende oogleden, hierdoor vervagen producten op crème basis erg snel. Ik hen de blus ook op mijn lippen gebruikt, en daar is de kleur ook heel subtiel op.


Wat vind jij van dit multi-inzetbare make up product?



Verkrijgbaarheid

De Lumene Natural Glow Multi-Stick kost €21,90 en is te koop op de website van Lumene zelf. Of wanneer je in Finland bent: diverse supermarkten en warenhuizen verkopen ook de producten van Lumene.

5 opmerkingen:

  1. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ben wel gelijk enthousiast na het lezen van het artikel.. misschien toch maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het product zo goed blend! Vindt de kleur zo ook al prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit! Ik vind het echt super handig als een product multi-inzetbaar is. Het scheelt ook weer ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit van dit merk gehoord. Fijn dat dit product multi inzetbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou door de roze verpakking ook denken dat er een knalroze kleur voor de wangen inzit, dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...