dinsdag 5 december 2023

Preview: Lumene make up en huidverzorging

Een tijdje geleden stond de postbode op eens voor de deur met een pakket uit Finland. Een vriendin van mij die in Finland woont wilde mij feliciteren met het behalen van mijn opleiding tot verpleegkundige. En hoe kan je dat beter doen met een me-time pakket met huidverzorging en make up van mijn favoriete Finse merk Lumene. Kijk je mee wat ik allemaal gekregen heb?


Natural Glow Multi-Stick 

Het eerste product dat ik uit het tasje haalde, was de Natural Glow Multi-Stick in de kleur Fresh Pink:

Natural Glow Multi-stick is a multi-use product for creative makeup looks on cheeks, lips and eyelids. With just one swipe, the creamy stick creates a dewy pop of color and natural glow, blending effortlessly on skin and inspiring you to try new looks with your makeup. Infused with radiance boosting Arctic cloudberry.

Ik ben erg benieuwd naar dit product, omdat ik nog niet een product als dit gebruikt heb. De kleur spreekt mij ook erg aan. Ik kan ook niet wachten om een look te gaan maken met deze stick.


Sheet Masks

Ook zaten er in het pampering package twee heerlijke gezichtsmaskers: HELLÄ Moisturizing Sheet Mask en HERKKÄ Soothing Sheet Mask. Deze maskers zijn niet alleen fijn voor jouw huid door alle verzorgende en hydraterende ingrediënten, maar ze zijn ook lief voor het milieu. Ze zijn namelijk biologisch afbreekbaar. Iets wat veel gezichtsmaskers niet zijn.


Balancing Daily Serum

Wat er ook in het pakketje zat, is het Balancing Daily Serum:
Lumene Nordic Clear Balancing Daily Serum supports oily, combination and blemish-prone skin with a potent mix of balancing Nordic meadowsweet and calming Arctic roseroot. The serum helps to reduce excess shine, diminish the look of pores, blemishes and redness whilst instantly hydrating the skin. Boosted with niacinamide and zinc gluconate, this waterweight serum feels fresh and light on the skin, absorbing quickly without a sticky residue, leaving your complexion looking naturally matte, balanced and healthy. Non-comedogenic.

Ik heb roodheid in mijn gezicht (vooral mijn wangen en kin) dus ik ben erg benieuwd wat dit serum gaat doen voor mijn huid en de roodheid.

Lähde NORDIC HYDRA Arctic Care Moisture Soft Hand Cream

Een zuster kan niet zonder handcreme, daarom zat er ook de Lähde NORDIC HYDRA Arctic Care Moisture Soft Hand Cream in het pakket:

This must have savior hydrates, protects and replenishes moisture. Formulated with skin pH-friendly pure Arctic Spring water and moisturizing & protecting Organic Nordic birch sap, it will leave your hands feeling soft and smooth.


Hier word ik heel blij van: een handcrème. Ik heb er standaard een tube in mijn werktas. Ik was en desinfecteer mijn handen zo vaak op mijn werk waardoor mijn handen erg droog worden. Een handcrème is daarom echt een must. 

Natuurlijk komen er van alle producten een review online. Naar welk product ben jij het meeste benieuwd?

10 opmerkingen:

  1. Ik ben vooral benieuwd naar die serum, want ik merk dat ik in deze tijd van het jaar ook wat meer last heb van een rode droge huid, dus een serum zou dan misschien wel uitkomst kunnen bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne producten allemaal, ik ben vooral heel benieuwd naar de sheet masks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit, vind de naam van de handcréme ook leuk... "NORDIC HYDRA" :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve vriendin zeg en wat een prachtig pakket! Ziet eruit als hele fijne producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt goed zeg, ik ben vooral erg benieuwd naar de handcrème aangezien ik in deze tijd van het jaar vaak hele droge handen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een biologische afbreekbaar masker, dat klinkt erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve vriendin dat ze jou zo'n een pakket geeft. En gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijne producten heb jij gekregen! Ik ben vooral benieuwd naar de handcrème

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn pakket! Ik merk ook echt dat mijn huid met dit weer iets meer liefde nodig heeft. Maskertjes zijn nu onmisbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel benieuwd naar de handcreme en naar de gezichtsmaskers! Fijn dat deze ook lief zijn voor het milieu.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...